Grupul Orange România a încheiat primele nouă luni din 2022 cu afaceri de 1,168 miliarde de euro, în scădere cu 1,5% față de perioada similară din 2021. Dinamica din cele 9 luni ale anului 2022 este caracterizată de creșterea vânzărilor de echipamente și de diminuarea veniturilor din servicii, conform unui comunicat al companiei.
În intervalul iulie – septembrie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 403 milioane de euro, în creștere cu 3,6% față de aceeași perioadă a anului anterior.
La 30 septembrie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,4 milioane de clienți.
Numărul orașelor în care clienții beneficiază azi de conectivitate Orange 5G ajunge la 20.
Compania susține că în ultimele 3 luni a intensificat eforturile de eficientizare a consumului de energie în infrastructura de telecomunicații, prin folosirea unor soluții de energie alternativă, precum panourile solare, achiziționarea și implementarea unor echipamente de tip LED și automatizarea sistemelor de iluminat.