Grupul Orange România a încheiat primele nouă luni din 2022 cu afaceri de 1,168 miliarde de euro, în scădere cu 1,5% față de perioada similară din 2021. Dinamica din cele 9 luni ale anului 2022 este caracterizată de creșterea vânzărilor de echipamente și de diminuarea veniturilor din servicii, conform unui comunicat al companiei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În intervalul iulie – septembrie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 403 milioane de euro, în creștere cu 3,6% față de aceeași perioadă a anului anterior.

La 30 septembrie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,4 milioane de clienți.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Numărul orașelor în care clienții beneficiază azi de conectivitate Orange 5G ajunge la 20.

Compania susține că în ultimele 3 luni a intensificat eforturile de eficientizare a consumului de energie în infrastructura de telecomunicații, prin folosirea unor soluții de energie alternativă, precum panourile solare, achiziționarea și implementarea unor echipamente de tip LED și automatizarea sistemelor de iluminat.