Grupul Pepco, afectat de mediul comercial dificil în Europa: Declin de 2,5% al vânzărilor

Pepco Sursa foto: Hello Shopping Park

Pepco Group, care deţine mărcile Pepco, Poundland şi Dealz, a atras atenţia, joi, că mediul comercial în Europa rămâne dificil şi a raportat un declin de 2,5% al vânzărilor semestriale la magazinele deschise de cel puţin un an, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.

Compania listată la Bursa de la Varşovia, care a lansat două avertizări de profit în septembrie, a informat că în perioada octombrie 2023 – martie 2024 veniturile grupului au crescut cu 11% la un curs de schimb constant, ajungând la 3,2 miliarde de euro, în contextul deschiderii a 289 de noi magazine.

În ultimul an, Pepco a pierdut mai mult de jumătate din capitalizarea bursieră.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Joi, compania a anunţat numirea lui Stephan Borchert, fost şef al producătorului de ochelari GrandVision, în funcţia de director general, începând cu data de 1 iulie. Andy Bond va rămâne preşedinte executiv până pe 1 octombrie, când va reveni la funcţia de preşedinte non-executiv.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“În timp ce mediul comercial rămâne dificil, suntem încurajaţi de semnele unei îmbunătăţiri a performanţei în unele pieţe de bază ale Pepco din CEE (Europa Centrală şi de Est) – o regiune geografică cheie pentru grup – în trimestrul doi”, a declarat Bond.

De asemenea, grupul a anunţat că este încurajat de îmbunătăţirea marjei brute, pe fondul atenuării costurilor de producţie, inclusiv cu materiile prime şi transportul, precum şi rate de schimb mai favorabile.

În schimb, perturbările în transportul de la Marea Roşie continuă să majoreze costurile de transport şi întârzie livrarea mărfurilor.

“Per ansamblu, grupul rămâne încrezător că va înregistra o creştere profitabilă în acest an financiar”, se arată în comunicatul Pepco.

Chiar dacă firma a anunţat în februarie că va ieşi de pe piaţa austriacă, încă intenţionează să deschidă cel puţin 400 de noi magazine în acest an financiar.

Comentarii

  1. Asta sunt stiri cu care ne vom tot intalni. Unii raporteaza ca le-au crescut vanzarile. Da, in lei, dar in cantitate de marfa vanduta sunt sigur ca au scazut.
    Taxe mai mari, preturi mai mari, venituri mai mici. Nu e nici o surpriza ca scad vanzarile.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.