Pepco Group, care deţine mărcile Pepco, Poundland şi Dealz, a atras atenţia, joi, că mediul comercial în Europa rămâne dificil şi a raportat un declin de 2,5% al vânzărilor semestriale la magazinele deschise de cel puţin un an, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania listată la Bursa de la Varşovia, care a lansat două avertizări de profit în septembrie, a informat că în perioada octombrie 2023 – martie 2024 veniturile grupului au crescut cu 11% la un curs de schimb constant, ajungând la 3,2 miliarde de euro, în contextul deschiderii a 289 de noi magazine.

În ultimul an, Pepco a pierdut mai mult de jumătate din capitalizarea bursieră.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Joi, compania a anunţat numirea lui Stephan Borchert, fost şef al producătorului de ochelari GrandVision, în funcţia de director general, începând cu data de 1 iulie. Andy Bond va rămâne preşedinte executiv până pe 1 octombrie, când va reveni la funcţia de preşedinte non-executiv.

“În timp ce mediul comercial rămâne dificil, suntem încurajaţi de semnele unei îmbunătăţiri a performanţei în unele pieţe de bază ale Pepco din CEE (Europa Centrală şi de Est) – o regiune geografică cheie pentru grup – în trimestrul doi”, a declarat Bond.

De asemenea, grupul a anunţat că este încurajat de îmbunătăţirea marjei brute, pe fondul atenuării costurilor de producţie, inclusiv cu materiile prime şi transportul, precum şi rate de schimb mai favorabile.

În schimb, perturbările în transportul de la Marea Roşie continuă să majoreze costurile de transport şi întârzie livrarea mărfurilor.

“Per ansamblu, grupul rămâne încrezător că va înregistra o creştere profitabilă în acest an financiar”, se arată în comunicatul Pepco.

Chiar dacă firma a anunţat în februarie că va ieşi de pe piaţa austriacă, încă intenţionează să deschidă cel puţin 400 de noi magazine în acest an financiar.