Grupul petrolier Aramco vrea să cumpere o participație la unitatea de motoare a Renault

Renault Union Motors Sursa foto: Renault

Saudi Aramco ar putea prelua o participație la viitoarea unitate de motoare pe combustibili fosili a Renault pe care intenționează să o separe de divizia sa de vehicule electrice (EV), care ar putea include Uzina Mecanică Mioveni, a declarat joi o sursă din industrie pentru Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Reuters a relatat marți că Geely Automobile Holdings din China și grupul petrolier Aramcosunt în discuții pentru preluarea unor participații în afacerea motoarelor cu combustibili fosili.

Partenerul de alianță al Renault, producătorul auto japonez Nissan, nu intenționează să preia o participație în afacerea motoarelor cu combustie, au declarat două surse pentru Reuters.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Compania petrolieră de stat saudită a refuzat să comenteze. Renault urmează să dezvăluie în această toamnă planurile de creare a unei afaceri dedicate vehiculelor electrice cu sediul în Franța și o alta care va reuni toate unitățile de producție de motoare și transmisii pe benzină și hibride din Spania, Portugalia, Turcia, România și America Latină.

Prin împărțirea costurilor pentru motoarele diesel și pe benzină, care vor scădea odată cu creșterea vânzărilor de vehicule electrice, Renault speră să elibereze fonduri pentru a reinvesti în modelele electrice, o tehnologie pe care a inițiat-o împreună cu Nissan și Mitsubishi, dar unde a rămas în urma celor de la Tesla.