Saudi Aramco ar putea prelua o participație la viitoarea unitate de motoare pe combustibili fosili a Renault pe care intenționează să o separe de divizia sa de vehicule electrice (EV), care ar putea include Uzina Mecanică Mioveni, a declarat joi o sursă din industrie pentru Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Reuters a relatat marți că Geely Automobile Holdings din China și grupul petrolier Aramcosunt în discuții pentru preluarea unor participații în afacerea motoarelor cu combustibili fosili.

Partenerul de alianță al Renault, producătorul auto japonez Nissan, nu intenționează să preia o participație în afacerea motoarelor cu combustie, au declarat două surse pentru Reuters.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Compania petrolieră de stat saudită a refuzat să comenteze. Renault urmează să dezvăluie în această toamnă planurile de creare a unei afaceri dedicate vehiculelor electrice cu sediul în Franța și o alta care va reuni toate unitățile de producție de motoare și transmisii pe benzină și hibride din Spania, Portugalia, Turcia, România și America Latină.

Prin împărțirea costurilor pentru motoarele diesel și pe benzină, care vor scădea odată cu creșterea vânzărilor de vehicule electrice, Renault speră să elibereze fonduri pentru a reinvesti în modelele electrice, o tehnologie pe care a inițiat-o împreună cu Nissan și Mitsubishi, dar unde a rămas în urma celor de la Tesla.