Grupul polonez Żabka a ajuns la 100 de magazine Froo în România. Anna Grabowska, managing director: “E doar începutul”

Magazin Froo Sursa foto: Froo

Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, anunță că a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la 12 luni de la intrarea pe piață.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“În doar un an, Froo a ajuns la 100 de magazine. Este o etapă importantă care reflectă puterea ambiției noastre și dedicarea echipelor noastre excepționale din România și Polonia. Acesta este doar începutul. Rămânem dedicați învățării, evoluției și construirii unei prezențe pe termen lung pe piața românească”, a spus Anna Grabowska, EVP Żabka Polska, Managing Director Żabka International.

Prin intermediul unui model de parteneriat de afaceri, persoanele fizice au posibilitatea de a-și administra propriul magazin Froo.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

De la intrarea pe piața românească, Froo a deschis un magazin la fiecare trei zile, având acum locații în București, Pitești și Constanța, atât în centrele orașelor, cât și în zone rezidențiale.

Magazinele multifuncționale combină produse alimentare de bază și preparate gata de consum cu conceptul Froo Bistro, care oferă cafea, gustări calde precum pizza, panini, produse de patiserie dulce, precum și produse exclusive sub marcă proprie.

Froo Romania este susținută de DRIM Daniel Distributie, care asigură o logistică eficientă și fiabilă în întregul lanț.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.