Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, anunță că a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la 12 luni de la intrarea pe piață.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
“În doar un an, Froo a ajuns la 100 de magazine. Este o etapă importantă care reflectă puterea ambiției noastre și dedicarea echipelor noastre excepționale din România și Polonia. Acesta este doar începutul. Rămânem dedicați învățării, evoluției și construirii unei prezențe pe termen lung pe piața românească”, a spus Anna Grabowska, EVP Żabka Polska, Managing Director Żabka International.
Prin intermediul unui model de parteneriat de afaceri, persoanele fizice au posibilitatea de a-și administra propriul magazin Froo.
De la intrarea pe piața românească, Froo a deschis un magazin la fiecare trei zile, având acum locații în București, Pitești și Constanța, atât în centrele orașelor, cât și în zone rezidențiale.
Magazinele multifuncționale combină produse alimentare de bază și preparate gata de consum cu conceptul Froo Bistro, care oferă cafea, gustări calde precum pizza, panini, produse de patiserie dulce, precum și produse exclusive sub marcă proprie.
Froo Romania este susținută de DRIM Daniel Distributie, care asigură o logistică eficientă și fiabilă în întregul lanț.