Update Guvernul a aprobat indicatorii pentru modernizarea liniei Pașcani – Dărmănești (63 km): Valoarea estimată 6 miliarde lei

cale ferata, reparatii, tren, feroviar, CFR Infrastructura Sursa foto: CFR Infrastructură

Update: Guvernul a aprobat, miercuri, indicatorii tehnico-economici ai investiţiei privind reabilitarea liniei de cale ferată Paşcani-Dărmăneşti, lucrare de utilitate publică de interes naţional.

Astfel, potrivit unui comunicat al Guvernului, Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA va realiza un proiect de reabilitare a liniei de cale ferată Paşcani-Dărmăneşti, o linie importantă a reţelei de cale ferată din România, care face parte din reţeaua transeuropeană de transport (TEN-T).

Știrea inițială: Guvernul aprobă în ședința de miercuri indicatorii tehnico-economici pentru modernizarea liniei de cale ferată Pașcani – Dărmănești (63 km), o lucrare cu o valoare estimată de 6 miliarde de lei.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

„Adoptăm astăzi indicatorii economici ai unor investiții masive în creșterea eficienței și a siguranței feroviare. Sunt proiecte de peste 8 miliarde lei în reabilitarea unor linii de cale ferată plus alte lucrări finanțate prin PNRR în regionalele Iași, Galați și Cluj”, a declarat și premierul Marcel Ciolacu, în deschiderea ședinței de Guvern.

Realizarea și derularea acestui proiect revine Companiei Naționale de Căi Ferate ”C.F.R.” – S.A., care este beneficiarul investiției.

Linia de cale ferată Pașcani – Dărmănești face parte din Magistrala 500 București Nord – Ploiești Sud – Buzău – Focșani – Mărășești – Adjud – Bacău – Pașcani – Verești – Suceava – Vicșani și se află în administrarea și exploatarea C.N.C.F. „C.F.R.” S.A. Sucursala Regională de Căi Ferate Iași.

Linia are o lungime de 68,8 km și este:

– linie dublă şi electrificată pe distanţa Pașcani – Suceava Nord, având o lungi 62,74 km, reprezentând 91% din traseu.

– linie simplă electrificată, pe distanţa Suceava Nord – Dărmănești, având o lungime de 6,01 km, reprezentând 9% din traseu.

Viteza maximă pe această linie, conform Livretelor cu mersul trenurilor de călători şi de marfă 2020/2021, este de 71,3 km/h pentru trenurile de călatori, iar pentru trenurile de marfă este de 15,03 km/h.

Obiectivele generale ale implementării proiectului vizează:

– Îmbunătățirea parametrilor infrastructurii feroviare pentru creșterea vitezei maxime de circulație la 120 km/h pentru trenurile de marfă și, respectiv minim, la 160 km/h pentru trenurile de călători;
– Îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport pe tronsonul de linie de cale ferată Pașcani – Dărmănești, fapt ce va contribui la dezvoltarea pieței interne cu scopul de a crea condițiile pentru creșterea volumului investițiilor, promovarea transportului durabil și a coeziunii în rețeaua de căi ferate europene.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: