Gympass a cumpărat 7Card în România și Andjoy în Spania de la Sodexo

Gympass_3 Sursa foto: Gympass

Gympass, cea mai mare platformă de wellbeing destinată clienților corporate, a cumpărat companiile 7Card în România și Andjoy în Spania, de la Sodexo, extinzându-și astfel prezența în Europa.

7Card este lider pe piața românească de servicii de sport și relaxare, cu peste 1.000 de clienți și mai bine de 600 de parteneri.

Achiziția Andjoy, o platformă de servicii sportive fondată în Barcelona în anul 2013, care s-a dezvoltat constant și acum include în total 2.200 parteneri, va consolida și mai mult poziția Gympass în Spania, aducând împreună peste 400 de clienți, precum Glovo și Iberdrola și noi parteneri, inclusiv CET10, Aiguajoc și mulți alții din regiunea Catalonia. Andjoy a fost una dintre primele astfel de platforme din Spania, iar această achiziție va duce la extinderea portofoliului solid de clienți pe care Gympass îl are deja în Barcelona, la creșterea ofertei existente pentru utilizatori și la atragerea unor noi clienți.

„Aceste două noi achiziții continuă procesul nostru de dezvoltare, extinzând prezența noastră pe piața europeană, în paralel cu creșterea noastră  la nivel mondial”, a declarat Cesar Carvalho, co-fondator și CEO Gympass. „Andjoy ne va permite să oferim servicii mai diverse clienților noștri din Spania, iar 7Card este o oportunitate excelentă de a extinde și revoluționa piața serviciilor de sport și relaxare din România.”

Ca parte a tranzacției, Gympass și Sodexo vor semna și un acord comercial, având la bază relația deja dezvoltată în 2014, care permite companiei Sodexo să pună la dispoziția clienților săi din întreaga lume platforma Gympass. Acest parteneriat va fi inițial demarat în Spania, România și Marea Britanie, pe lângă colaborarea deja existentă în Brazilia.

Gympass a continuat să crească în ritm alert, compania extinzându-și oferta de servicii în timpul pandemiei și asigurându-și o finanțare suplimentară de 220 de milioane de dolari în luna iunie 2021. Tranzacția 7Card și Andjoy vine la puțin timp după ce, în decembrie 2021, Gympass a semnat achiziția companiei Trainiac, lider de piață în domeniul antrenamentelor individuale online.

Gympass este o platformă completă de servicii de wellbeing destinată angajaților, cu peste 50.000 de parteneri de fitness, 1.300 de cursuri la cerere, 2.000 de ore de meditație, sesiuni săptămânale de terapie 1:1 și sute de antrenori personali.

Sursa foto: Gympass

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *