Heineken avertizează că va continua să scumpească berea

heineken foto Foto: Heineken

Heineken a declarat miercuri că va crește și mai mult prețurile la bere pentru consumatori, deoarece se așteaptă la creșteri „semnificative” ale propriilor costuri, scrie Financial Times.

Al doilea cel mai mare producător de bere din lume a vândut mai multă bere în primul trimestru decât se aștepta, deoarece clienții europeni s-au întors în baruri odată cu ridicarea restricțiilor legate de coronavirus, dar a avertizat cu privire la condițiile dificile din viitor.

„Vedem mai multă incertitudine macroeconomică și ne așteptăm la vânt contra-inflaționist suplimentar semnificativ, care să pună și mai multă presiune asupra bazei noastre de costuri. Vom lua măsuri suplimentare, inclusiv creșterea prețurilor, pentru a gestiona aceste provocări”, a declarat Dolf van den Brink, director executiv.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

Van den Brink a avertizat la începutul acestui an că inflația costurilor a fost „în afara graficelor”.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Heineken a spus că venitul net pe hectolitru a crescut cu 18,3% în timpul trimestrului, datorită „prețurilor asertive” și consumatorilor care au trecut la beri mai de lux. Aceasta vine după o creștere de 8,8% în ultimele șase luni.

Războiul din Ucraina, țară mare producător de cereale, a adăugat la presiunea costurilor pentru producători de bere, alături de creșterile abrupte ale costurilor altor mărfuri, combustibil și transport. Acest lucru a dus la creșterea prețului unei halbe, în contextul în care clienții se confruntă deja cu creșteri abrupte ale costului vieții.

Venitul net al Heineken a crescut cu 24,9%, până la 5,8 miliarde de euro, rezultând un profit net pentru trimestru de 417 milioane de euro, mai mult decât dublu față de anul anterior. Acțiunile Heineken au crescut cu 2,8% la 91,88 euro.

Rivalele Anheuser-Busch InBev și Carlsberg nu au raportat încă rezultatele din primul trimestru, dar Carlsberg a declarat în februarie că se așteaptă să recupereze de la consumatori toate creșterile costurilor din acest an.

De asemenea, Heineken se așteaptă la o taxă de depreciere de 400 de milioane de euro, deoarece încearcă să renunțe la operațiunile sale din Rusia, după ce a decis să se retragă din țară în urma invaziei Ucrainei.