Compania Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din țară, a început să trimită facturile pe septembrie 2022.
Luni, Hidroelectrica a anunțat că facturile aferente consumului din luna septembrie a anului trecut vor fi emise „începând cu 10 aprilie”.
„Momentan, compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme”, mai arată un mesaj al companiei.
Clienții care au sesizări legate de sold pot contacta compania la adresa de e-mail sold@hidroelectrica.ro.
Anunțul Hidroelectrica a apărut apare în contextul în care unii clienți s-au plâns că au primit facturi cu solduri restante, deși ei susțin că le-au achitat și sunt cu plățile la zi.
Recent, ANRE a amendat Hidroelectrica cu 400.000 de lei. Sancțiunea a fost aplicată inclusiv pentru neemiterea la timp a facturilor.
În ceea ce privește eșalonarea, Hidroelectrica a anunțat cu câteva luni în urmă că dacă suma de plată va fi prea mare, oamenii vor putea să achite factura și în rate, dar trebuie să depună o cerere. Aceasta trebuie trimisă la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depusă în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.
Plata va fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.
Aceasta va fi împărțită în maximum șase rate lunare și egale, iar fiecare transă va fi plătită împreună cu factura curentă.
Modele de cereri le regăsiți mai jos:
Hidroelectrica le-a promis clienților o aplicație
Compania Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din țară, a anunțat pe 10 martie că în curând va avea o aplicație pentru cei peste 500.000 de mii de clienți ai săi.
Potrivit unui anunț pus pe pagina de Facebook, Hidroelectrica spune că „aplicațiile destinate clienților noștri vor fi disponibile în curând pentru sistemele iOS și Android. Acestea sunt în curs de dezvoltare și momentan lucrăm la sincronizarea acestora cu bazele de date, urmând să parcurgem pe rând etapele de testare și lansare efectivă. Sincronizarea aplicațiilor cu sistemul informatic se va va realiza după probarea funcționării conforme a noilor softuri.”