Indotek Group finalizează procesul de renovare al centrul comercial din Târgu Mureș/ Ce branduri noi sunt disponibile

Inaugurare HalfPrice_PlazaM Targu Mures_30 aprilie

Indotek Group, conglomeratul pan-european de investiții imobiliare cu sediul la Budapesta, a anunțat relansarea Plaza M, centrul său comercial de 55.000 de metri pătrați din Târgu Mureș, România, în urma unui proces de renovare, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

În urma procesului de renovare se deschid și noi magazine ale brandurile Grupului CCC precum HalfPrice și CCC. De asemenea,  magazinele Tedi și New Yorker s-au deschis în aprilie, iar altele sunt în curs de pregătire pentru a fi inaugurate, se arată în comunicat.

„Plaza M, cunoscut anterior sub numele de Promenada Mall, a primit o nouă înfățișare, prin lucrări de renovare și extinderi semnificative, ca parte a programului de modernizare a spațiilor comerciale ale Indotek Group, care vizează revitalizarea proprietăților cheie din portofoliul său. Proiectul, în valoare de 16 milioane euro și desfășurat în două etape, a inclus o extindere cu 10% a suprafeței, modernizarea interioarelor și renovarea completă a zonelor comunitare, oferind vizitatorilor o experiență de cumpărături de calitate. De asemenea, Indotek a făcut îmbunătățiri pentru a spori oferta pentru chiriașii existenți: unitățile Auchan și Leroy Merlin au fost complet reamenajate, în timp ce o zonă de grădină complet renovată a fost adăugată. În plus, efortul de rebranding a adus cu sine un nou nume, un brand proaspăt și o atenție sporită acordată satisfacerii nevoilor comunității locale”, se arată în comunicat.

Reamenajarea a crescut suprafața închiriabilă brută (GLA) a Plaza M cu 5.000 de metri pătrați, ajungând la 55.000 de metri pătrați. Mall-ul găzduiește acum 90 de magazine, cu o rată de ocupare actuală de aproximativ 92%, ceea ce indică atractivitatea sa puternică atât pentru chiriași, cât și pentru clienți.

Zsolt Kertai a declarat că revigorarea Plaza M culminează cu un lanț de noi deschideri în această lună, printre care Tedi (11 aprilie), HalfPrice (30 aprilie), CCC (30 aprilie) și New Yorker (30 aprilie), fiind așteptate să li se alăture și alte branduri importante. În timp ce CCC și New Yorker și-au renovat și extins magazinele existente anterior, HalfPrice și Tedi sunt noi chiriași de marcă, disponibili exclusiv la Plaza M, la nivel local, consolidând și mai mult poziția unică a centrului comercial în peisajul de retail din Târgu Mureș

„Valul de noi deschideri de magazine este programat să continue în iulie, odată cu sosirea a doi chiriași importanți. Retailerul danez de mobilă Jysk care se concentrează pe decorarea locuințelor și Fressnapf, un jucător relativ nou pe piața românească specializat în produse pentru animale de companie, care se mândrește cu o prezență europeană semnificativă cu peste 1400 de unități”, a adăugat Zsolt Kertai.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *