Inside Out 2 depășește Frozen II și devine filmul de animaţie cu cele mai mari încasări din istoria cinematografiei

inside-out

Lungmetrajul „Inside Out 2”, produs de Disney, a depăşit „Frozen II” şi a devenit filmul de animaţie cu cele mai mari încasări din istoria cinematografiei, informează revista americană Variety, citată de Agerpres. La şase săptămâni după lansare, filmul „Inside Out 2” a obţinut încasări de 601 milioane de dolari în box-office-ul nord-american şi încasări de 861 de milioane de dolari în box-office-ul internaţional, ajungând astfel la încasări totale de 1,46 miliarde de dolari la nivel mondial.

Filmul „Frozen II” a depăşit pelicula originală „Frozen” din 2013 şi a obţinut încasări de 1,45 miliarde de dolari în perioada proiecţiilor sale în cinematografele din lumea întreagă în anul 2019.

Jurnaliştii de la Variety menţionează că remake-ul filmului „The Lion King”, lansat de Disney în 2019, a înregistrat încasări globale de 1,65 miliarde de dolari, dar din punct de vedere tehnic este un film generat pe calculator, iar studioul american l-a înscris în categoria producţiilor live-action. Din acest motiv nu a putut fi inclus pe lista filmelor de animaţie.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

În ceea ce priveşte încasările globale obţinute din vânzările de bilete, „Inside Out 2” tocmai a depăşit filmul „Barbie” (1,445 miliarde de dolari) şi ocupă locul al 13-lea în clasamentul celor mai profitabile lungmetraje din istorie. Printre alte recorduri stabilite, acest sequel realizat de filiala Pixar a grupului Disney este totodată filmul de animaţie care a depăşit cel mai repede pragul de 1 miliard de dolari, realizând această performanţă în doar 19 zile după lansare. De asemenea, „Inside Out 2” este filmul cu cele mai mari încasări din anul 2024 până în prezent şi singurul lungmetraj din 2024 care s-a alăturat clubului „miliardarilor” (filme cu încasări de peste 1 miliard de dolari).

Succesul său din cinematografe se datorează mai multor factori, inclusiv impresiei bune lăsate de pelicula originală din 2015, recomandărilor transmise pe cale orală de spectatori şi faptului că se adresează fiecăreia dintre cele patru mari categorii de public (femei, bărbaţi, persoane sub 25 de ani şi persoane peste 25 de ani).

Filmul „Inside Out” din 2015 a obţinut încasări de 858 de milioane de dolari în box-office-ul mondial, însă continuarea sa din 2024 a depăşit această performanţă în doar câteva săptămâni.

Noua peliculă, care se adresează publicului general şi poate fi vizionată fără restricţii de vârstă, a avut un buget de producţie de 200 de milioane de dolari şi a ajutat studioul Pixar să îşi revină după o serie de eşecuri de box-office. Spectatorii şi criticii de specialitate au fost fermecaţi de acest sequel, iar recomandările pozitive transmise pe cale orală au acţionat ca un stimulent important pentru vânzările de bilete.

Lansat la aproape un deceniu după pelicula originală, „Inside Out 2” prezintă ceea ce se petrece în mintea personajului Riley, devenită între timp adolescentă şi ale cărei emoţii familiare – Bucurie (Amy Poehler), Tristeţe (Phyllis Smith) şi Furie (Lewis Black) – îi influenţau covârşitor comportamentul. În timp ce se îndreaptă spre o tabără de vară, o serie de emoţii noi, precum Anxietatea (Maya Hawke), Invidia (Ayo Edebiri), Stânjeneala (Paul Walter Hauser) şi Nostalgia (June Squibb), încep să apară şi să îi inducă o energie haotică.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: