Intersecție periculoasă pe DN 1 București-Ploiești : Primăria Puchenii Mari demontează separatoarele de sens pentru viraj la stânga pe contrasens

DN 1 Pucheni intersecție

Primăria comunei Pucheni din județul Prahova a scos la licitație un contract de 3,6 milioane lei pentru amenajarea intersecției DN 1 București-Ploiești cu Drumul Județean Pucheni-Brazi-Strejnic respectiv Drumul secundar 119. Investiția vizează demontarea separatoarelor de sens și amenajarea unei benzi dedicate pentru virajul la stânga atât din DN 1 în DJ 140 respectiv din Drumul Județean în DN 1 pe direcția spre Ploiești cât și virajul la stânga din DN 1 dinspre Ploiești în drumul secundar. Resistematizarea zonei înseamnă un acces mai ușor din DN 1 în drumurile secundare, dar cu viraj la stânga pe contrasens, o manevră extrem de periculoasă pe DN 1 chiar și în localitate unde limita de viteză este 70 km/h pentru autoturisme și 50 km/h. pentru camioane (pot circula noaptea), dar mulți conducători auto nu respectă viteza legală. Pentru eliminarea punctelor negre de pe DN 1, CNAIR a amenajat recent sensuri giratorii proviorii din balize la Păulești și Florești. Tot la Puchenii Mari, Primăria a semnat contractul pentru intersecția DN 1- Miroslăvești după cum Economedia a explicat aici.

Zona asigurată cu separatoare de sens din beton se întrupe la o distanță de 225 metri la ieșirea din localitate spre Ploiești unde este intersecția cu DJ 139 spre Pietroșani, Râfov și A 3 București-Ploiești.

Contractul Primăriei Pucheni : ,,Proiectul prevede îmbunătățirea accesibilității in zona, lucrarile ce se vor executa constau in amenajarea intersecției de la km 46+235, amenajarea unei treceri de pietoni la km 46+110, reamenajarea trotuarelor, realizarea semnalizării rutiere, inclusiv pentru orientare și informare și îmbunătățirea virajului la stânga dinspre DJ 139 spre DN1, după cum urmează: Structuri rutiere noi – Structurile rutiere proiectate, in conformitate cu recomandările expertizei tehnice. Trotuare – S-a avut in vedere asigurarea continuității circulației pietonale prin extinderea trotuarelor pe drumurile laterale si prin prevederea pe acestea a unor treceri de pietoni noi.

A fost propusa o reducerea vitezei de circulație la apropierea de intersecție și de trecerea de pietoni, la 50km/h. De asemenea au fost propuse benzi rezonatoare pentru conștientizarea gradului sporit de risc pe care îl prezintă aceste zone. Benzile rezonatoare sunt constituite din cate 3 grupe a cate 6 linii cu lățimea de 15 cm si distanta de 1 m intre ele. Prin proiect se mai amenajează trotuare, o alveolă dedicată pentru stația de autobuz de pe DJ 140 și 3 locuri de parcare pe Ds 119. Intersecția este si va fi iluminata. Pe stâlpii de beton care au fost propuși pentru relocare se vor reamplasa și lămpile cu led existente.” – se arată în SEAP.

Soluția CNAIR la punctele negre de pe DN 1 : sensuri giratorii din balize de plastic și studii pentru pasaje la Snagov, Băicoi și Florești

 

Comentarii

  1. Pas cu pas baieti!
    Pe DN 1.🙃
    Dar la intrarea in Comarnic la intersectia cu Breaza de ce nu interveniti cu un Giratoriu?
    Acolo e care p care!
    Politia nu exista si cei care depasesc pe contrasens venind dinspre Bucuresti creeaza carambol acolo.
    Plus ca dinspre Bucuresti apar niste bombardieri care depasesc pe langa acostament si se infig in singura intrare la Comarnic.
    Nu mai asteptati faimoasa centura a Comarnicului moșita de șpăgarii de la C. J. Prahova care va arunca toata coada de 6 km, de la intrarea in Comarnic, la intrarea in Posada!😵😵😵

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *