Japan Airlines (JAL) a plasat prima sa comandă de Boeing 737 MAX, anunțând joi un plan de achiziționare a 21 de avioane pentru a-și reface flota de avioane cu fuselaj îngust, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Contractul are o valoare de cel puțin 2,5 miliarde de dolari și marchează o victorie pentru Boeing în fața rivalului european Airbus, care era în discuții cu compania Japoneză pentru cel mai bine vândut avion cu corp îngust A320neo.

Președintele Japan Airlines, Yuji Akasaka, a declarat reporterilor că firma intenționează să aducă noile avioane în flota sa începând cu 2026. Autonomia și eficiența consumului de combustibil ale 737 MAX vor reduce emisiile de carbon cu 15% față de avioanele pe care le înlocuiesc, a spus el.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

“Cred că este o aeronavă cu un potențial foarte ridicat”, a spus Akasaka.

Deși JAL operează predominant avioane Boeing, a produs o surpriză în industria aeronautică în 2013, când a ales să cumpere avionul cu fuselaj larg A350 de la Airbus în detrimentul Boeing 787 Dreamliner, care, la acea vreme, se chinuia să corecteze problemele tehnice.

În timp ce flota actuală a JAL, formată din 48 de Dreamliners, eclipsează acum cele 11 Airbus A350 deținute de transportator, comanda inițială de la Airbus a ridicat semne de întrebare cu privire la faptul dacă Boeing va continua să domine piața japoneză.