Un jurnalist de la cunoscuta publicație auto americană Jalopnik, Brad Brownell, a fost surprins de vederea unui ARO 244 pe o platformă în SUA. El a scris un material despre moment, titrat: „Am reperat o mașină românească despre care nici nu știam că există”.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Inițial, Brownell a crezut că este vorba despre un Land Rover. „Apoi am presupus că era ceva din Japonia, cum ar fi un Land Cruiser Prado sau un Nissan Patrol, dar o scurtă trecere în revistă a imaginilor din diferite generații a pus rapid această teorie deoparte”, a scris el.

Cu ajutorul unui grup online, jurnalistul a descoperit că este vorba despre un ARO 244. „Mi-am dedicat viața mașinilor ciudate, dar cumva această ciudată mașinărie românească mi-a scăpat din vedere în toți cei 38 de ani petrecuți pe acest pământ”, a adăugat jurnalistul.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Brownell a făcut și o scurtă istorie a mărcii. „ARO este o prescurtare de la Auto România, o companie care și-a început activitatea în 1957, producând sub licență off-roader-e sovietice GAZ-69. Cu toate acestea, abia după lansarea în 1972 a seriei 24 Hunter, ARO și-a intrat cu adevărat în drepturi”, scrie el.

Aceste vehicule au fost construite într-o varietate de stiluri de caroserie din 1972 până în 2006 și puteau fi propulsate de o varietate de motoare pe benzină și diesel de la Toyota, Peugeot, Ford, Cosworth, Chrysler, VM Motori și alții, precum și de propriile modele de motoare ale ARO.