Lanțul danez de magazine de mobilă Jysk a avut un nou an de creștere puternică, atingând un profit record de 600 de milioane de euro și o creștere a vânzărilor cu 11%. Cu toate acestea, apar primele semne de încetinire, scrie publicația Retail Detail.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Exercițiul financiar 2021/22, care pentru Jysk se desfășoară din septembrie până în august, a fost un nou succes pentru lanțul danez, cu o creștere a vânzărilor de până la 11 %, ajungând la 4,9 miliarde de euro. În pofida creșterii costurilor, compania a reușit totuși să își crească cifra de profit la 600 de milioane de euro.

Această creștere provine în principal din expansiunea puternică a lanțului: deși 86 de magazine din Ucraina s-au închis temporar și 30 de magazine din Rusia și Belarus chiar definitiv, lanțul a deschis în total 135 de magazine noi în Europa.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Acest lucru nu înseamnă că viitorul arată la fel de luminos pentru danezi. Compania vede acum primele semne ale încetinirii așteptate a vânzărilor începând cu lunile de vară. Cum puterea de cumpărare a clienților este sub presiune, aceștia trebuie să aleagă unde să își cheltuiască banii. Prin urmare, directorul general Jan Bøgh se așteaptă ca această încetinire să aibă un impact negativ asupra rezultatelor companiei sale pentru anul financiar curent.

În primăvara anului viitor, lanțul se va extinde în Turcia. Bøgh s-a gândit că ar trebui să își amâne planurile, dar spune că acest lucru nu ar fi în spiritul Jysk. Totuși, el se așteaptă să fie dificil, menționând în special lipsa materialelor și a personalului.