Lanțul românesc de cafenele 5 to go anunță că intră pe zona de turism și va distribui și pachete turistice, printr-un parteneriat cu Fibula Air Travel.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Începând cu 15 noiembrie, cele peste 650 de locații 5 to go din întreaga țară au devenit puncte de acces pentru vacanțe.

Acestea sunt concepute de Fibula pentru a răspunde profilului oaspeților 5 to go.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

„În cei 10 ani pe piață, focusul 5 to go a fost constant pe înțelegerea nevoilor oaspeților din cafenele, pe care le abordăm într-un mod creativ, facil și prietenos. Deși businessul nostru are ca punct central cafeaua, ne-am asumat misiunea de a oferi mereu mai mult, adăugând noi dimensiuni experienței din locații. Ne bucurăm că partenerii de la Fibula Air Travel au rezonat cu această viziune și au acceptat provocarea de a crea pachete turistice exclusive, disponibile la un scan distanță, care reflectă stilul de viață activ al clienților noștri și respectă principiul nostru fundamental: value for money”, a declarat Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.

Campania se va desfășura timp de un an, până în noiembrie 2026, în toate cele peste 650 de cafenele 5 to go din România.