Lucrările pentru reabilitarea liniei 5 de tramvai au fost reluate săptămână aceasta după ce șantierul a fost blocat timp de trei săptămâni, din cauză că Primăria Capitalei a rămas în urmă cu plățile, scrie Buletin de București.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Proiectul rectificării bugetare necesare pentru efectuarea plăților va ajunge pe masa consilierilor generali în ședința de astăzi, 31 iulie.

Totuși, atât primarul general Nicușor Dan, cât și viceprimarul Stelian Bujduveanu i-au promis constructorului că va primi banii pentru lucrările executate, explică Marin Mândrilă, patronul Mari Vila-Com, pentru Buletin de București.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Lucrările au fost sistate de constructorul Mari Vila-Com SRL în data de 8 iulie, din cauza plăților întârziate din partea PMB, după cum BdB a arătat aici.

Ulterior, instituția a menționat, într-o reacție pentru G4 Media, că dispune de banii necesari, dar că aceștia trebuie luați de la alte capitole de investiții, exclusiv printr-o hotărâre a CGMB.

Deși situația plăților este încă incertă, șantierul liniei 5 a fost deblocat, după ce reprezentanți ai primăriei i-au promis constructorului că proiectul de rectificare bugetară va fi adoptat, iar problema banilor se va rezolva.

„Am început lucrările de luni, pentru că mi-a promis solemn domnul primar și m-a sunat și domnul viceprimar și a zis că a prins banii. Miercuri este ședință de consiliu și au spus că sigur va trece. Și-a dat cuvântul de onoare că îmi va da banii și atunci și eu mi-am dat cuvântul de onoare și am început de luni treaba, pentru că până la urmă tot pe mine cade, trebuie să o fac, nu?”, a declarat patronul Mari Vila-Com, Marin Mândrilă, pentru Buletin de București.