Bonami, retailerul online ceh cu mobilier şi accesorii pentru casă, a realizat o cifră de afaceri de 10 milioane de euro în 2021 şi anunţă că va începe să proiecteze propriile produse.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Am investit peste 4 milioane de euro în magazine, extinderea depozitelor şi extinderea companiei pe 4 noi pieţe. Anul trecut, Bonami a primit peste 2,7 milioane de produse în depozitele sale şi şi-a extins suprafaţa depozitului cu 10.000 m2, până la cei 55.000 m2 actuali. Bonami continuă să fie o companie profitabilă, ce îşi susţine investiţiile din propriile resurse”, a menţionat Pavel Vopařil, CEO Bonami, potrivit News.ro.

2021 a marcat şi extinderea în noi ţări, Bonami adăugând în portofoliul său 4 noi pieţe: Letonia, Lituania, Croaţia şi Slovenia.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

„Creşterea înregistrată de companie pe toate pieţele sale a fost de 25%. Piaţa românească a stagnat, după o creştere de 40% în anul precedent. Cifra de afaceri în 2021, în România, a fost de 10 milioane de euro”, a anunţat compania.

În ceea ce priveşte preferinţele românilor, aceştia au ales să cumpere mobilier pentru grădină, o consecinţă a timpului petrecut acasă. Categoria de mobilier a înregistrat cele mai mari vânzări, la nivel de companie.

Anul acesta Bonami se aşteaptă la posibile complicaţii în lanţul de aprovizionare şi la creşterea preţurilor la transport şi materiale. Din acest motiv, compania îşi doreşte să se concentreze pe integrarea verticală astfel încât să aibă sub control întreg lanţul de producţie, pentru a putea oferi clienţilor produse la un nivel superior de calitate.

„Am decis că trebuie să ne bazăm pe noi înşine în multe părţi ale lanţului de aprovizionare. Drept urmare, dorim să avem mai mult control atât asupra transportului, cât şi asupra produselor în sine. De aceea ne vom extinde gama cu noi categorii, vom începe să proiectăm noi înşine unele produse. Ne-am extins cu succes anul trecut pe 4 noi pieţe, ce au crescut destul de rapid, aşa că ne vom concentra cu siguranţă şi asupra lor, pentru a adăuga servicii, oferte de produse şi conţinut relevante”, a spus Pavel Vopařil.