Magiunul din prune Topoloveni a obţinut recent o înregistrare internaţională, cu sprijinul Uniunii Europene, prin Decizia publicată în Jurnalul Oficial UE în data de 1 aprilie 2022, ceea ce îi oferă brandului o protecţie şi o mai mare vizibilitate pe plan internaţional, informează un comunicat al producătorului, citat de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pentru anul 2022, traseul de promovare a magiunului din prune Topoloveni include Emiratele Arabe Unite, Vietnamul, Grecia şi, de asemenea, România.

În urmă cu câţiva ani, tot cu susţinerea Uniunii Europene, marca magiun din prune Topoloveni a fost înregistrată în Statele Unite ale Americii şi în Canada, în sistemul Trade Mark, care îi oferă protecţie şi exclusivitate în utilizare.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Potrivit producătorului Sonimpex Topoloveni, în data de 7 aprilie 2011, magiunul din prune Topoloveni aducea în România prima Indicaţie Geografică Protejată. La 11 ani de la primirea Indicaţiei Geografice Protejate, magiunul din prune Topoloveni şi-a consolidat poziţia pe piaţa românească şi a ajuns în peste 20 de ţări din întreaga lume, prin mai multe programe de promovare.

„Aş spune că o mare parte din notorietatea actuală a magiunului din prune Topoloveni se datorează şi faptului că e un aliment sănătos, fără adaos de zahăr, fără E-uri, fără conservanţi şi fără aditivi. Pentru că pe 7 aprilie este, de asemenea, Ziua Mondială a Sănătăţii, le recomand consumatorilor să aibă grijă de propria sănătate şi prin gestul simplu de a citi etichetele alimentelor atunci când merg la supermarket. Avem posibilitatea de a cumpăra alimente de calitate, dar, din păcate, nu şi posibilitatea de a cumpăra sănătatea, atunci când aceasta nu mai este. În plus, parcurgerea informaţiilor de pe etichetă ne ajută să fim siguri că vom achiziţiona exact ce ne-am propus. Le amintesc şi cu această ocazie consumatorilor că brandul Topoloveni se confruntă de ani buni cu concurenţa neloială şi că nu toate produsele de la supermarket care au Topoloveni în nume ne aparţin. Pe etichetele produselor noastre scrie doar Topoloveni, fără alte cuvinte înaintea toponimului”, a declarat Bibiana Stanciulov, director general Sonimpex Topoloveni.

Calitatea magiunului din prune Topoloveni a fost reconfirmată în ultima perioadă prin încadrarea în categoria A pe scala Nutri-Score (categorie din care fac parte alimentele cu cel mai ridicat conţinut nutritiv) şi, de asemenea, prin includerea magiunului în Registrul Naţional al Menţiunilor Nutriţionale şi de Sănătate. În cei 11 ani de la primirea Indicaţiei Geografice Protejate şi înainte de acest moment, magiunul din prune Topoloveni a acumulat în propriul portofoliu de distincţii o mulţime de premii pentru gust şi de recunoaşteri ale calităţii sau ale notorietăţii, precum Codul de Operator NATO sau recenta plasare pe locul întâi în topul Taste Atlas al celor mai bine cotate conserve de fructe din lume.Sonimpex Topoloveni