Retailerul francez Carrefour închide definitiv hipermarketul situat în mall-ul Sun Plaza și oferă reduceri pentru produsele rămase. Spațiul va fi preluat de retailerul Auchan.
CPI România, proprietarul centrului comercial Sun Plaza, anunță că a invitat Auchan să deschidă, la finalul anului viitor, un hypermarket de 7.000 mp de ultimă generație.
CPI mai anunță că acest pas face parte dintr-o strategie amplă de repoziționare a centrului comercial Sun Plaza, care va intra într-un proces etapizat de modernizare începând cu luna iunie.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Transformarea are ca obiectiv principal diversificarea și actualizarea ofertei comerciale.
Pe lângă hypermarketul Auchan, pe o suprafață de 16.000 mp vor fi integrate branduri internaționale din zona de fashion.
Geanina Ungureanu, Head of Retail, CPI România, declară: „Piața de retail evoluează rapid, iar centrele comerciale trebuie să țină pasul cu noile obiceiuri de consum. Noul concept de hypermarket Auchan de 7.000 mp, optimizat ca suprafață și foarte bine construit ca și game de produse, prețuri mici, servicii și experiență, reflectă exact această direcție strategică. Procesul de modernizare a centrului Sun Plaza este un demers complex şi esențial pentru a oferi o infrastructură în pas cu dinamica industriei.”
Ionut Ardeleanu, CEO Auchan Romania, declară: „Am răspuns invitației CPI România de a propune un concept de hypermarket Auchan de ultimă generație pentru centrul comercial Sun Plaza – un loc de referință în comerțul modern din București și România. Este o bună ocazie pentru noi să servim și mai bine clienții din Berceni și întreg sudul Bucureștiului, unde mai suntem prezenți cu formatele noastre și să aducem diferența Auchan mai aproape de ei. Venim cu game de produse largi și bine alese, cu o foarte bună reprezentare a produselor românești și a producătorilor români, cu prețuri mici pe scară largă – un atribut esenţial al mărcii noastre, toate într-un magazin modern, plăcut, cu confort dar și cu viteză la cumpărare, cu servicii omnichannel și cu soluții pentru sustenabilitate, adaptat tuturor categoriilor de clienți.”
CPI România asigură suport operațional și logistic extins pentru toți chiriașii care optează pentru modernizarea unităților comerciale.
Un exemplu în acest sens sunt brandurile Zara şi Pull&Bear, parte a grupului Inditex, aflate în plin proces de extindere și reamenajare. Inaugurarea este planificată pentru finalul acestui an.