McDonald’s va majora redevenţele pentru restaurantele noi ale francizaţilor săi

McDonald's Sursă foto: Unsplash

Francizaţii McDonald’s care deschid restaurante noi vor trebui în curând să plătească redevenţe mai mari, acestea urmând să fie majorate pentru prima oară în ultimele trei decenii, de la 4% la 5%, de la 1 ianuarie, transmite Reuters.

Schimbarea nu va afecta francizaţii existenţi care îşi menţin numărul actual al restaurantelor sau care cumpără un restaurant în franciză de la un alt operator.

De asemenea, nu se va aplica restaurantelor existente reconstruite sau restaurantelor transferate între membrii familiei.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Cu toate acestea, redevenţa mai mare va afecta noii francizaţi, cumpărătorii de restaurante deţinute de companie, restaurantele relocate şi alte scenarii care implică francizorul.

”În timp ce am creat industria pe care o conducem acum, trebuie să continuăm să redefinim cum arată succesul şi să ne poziţionăm pentru succesul pe termen lung, pentru a ne asigura că valoarea mărcii noastre rămâne mai puternică ca niciodată”, a declarat într-un mesaj preşedintele McDonald’s din SUA, Joe Erlinger.

De asemenea, McDonald’s va înceta să numească plăţile ”comisioane de serviciu” şi va folosi în schimb termenul ”redevenţe”, pe care îl preferă majoritatea francizorilor.

”Nu schimbăm serviciile, dar încercăm să schimbăm mentalitatea făcându-i pe oameni să vadă şi să înţeleagă puterea a ceea ce cumperi , atunci când cumperi marca McDonald’s, sistemul McDonald’s”, a spus Erlinger pentru CNBC.

Francizaţii gestionează aproximativ 95% din cele aproximativ 13.400 de restaurante McDonald’s din Statele Unite. Ei plătesc chirie, redevenţe lunare şi alte comisioane, cum ar fi comisioanele anuale pentru aplicaţia mobilă a companiei, pentru a funcţiona ca parte a sistemului McDonald’s.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: