McDonald’s va majora redevenţele pentru restaurantele noi ale francizaţilor săi

McDonald's Sursă foto: Unsplash

Francizaţii McDonald’s care deschid restaurante noi vor trebui în curând să plătească redevenţe mai mari, acestea urmând să fie majorate pentru prima oară în ultimele trei decenii, de la 4% la 5%, de la 1 ianuarie, transmite Reuters.

Schimbarea nu va afecta francizaţii existenţi care îşi menţin numărul actual al restaurantelor sau care cumpără un restaurant în franciză de la un alt operator.

De asemenea, nu se va aplica restaurantelor existente reconstruite sau restaurantelor transferate între membrii familiei.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Cu toate acestea, redevenţa mai mare va afecta noii francizaţi, cumpărătorii de restaurante deţinute de companie, restaurantele relocate şi alte scenarii care implică francizorul.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

”În timp ce am creat industria pe care o conducem acum, trebuie să continuăm să redefinim cum arată succesul şi să ne poziţionăm pentru succesul pe termen lung, pentru a ne asigura că valoarea mărcii noastre rămâne mai puternică ca niciodată”, a declarat într-un mesaj preşedintele McDonald’s din SUA, Joe Erlinger.

De asemenea, McDonald’s va înceta să numească plăţile ”comisioane de serviciu” şi va folosi în schimb termenul ”redevenţe”, pe care îl preferă majoritatea francizorilor.

”Nu schimbăm serviciile, dar încercăm să schimbăm mentalitatea făcându-i pe oameni să vadă şi să înţeleagă puterea a ceea ce cumperi , atunci când cumperi marca McDonald’s, sistemul McDonald’s”, a spus Erlinger pentru CNBC.

Francizaţii gestionează aproximativ 95% din cele aproximativ 13.400 de restaurante McDonald’s din Statele Unite. Ei plătesc chirie, redevenţe lunare şi alte comisioane, cum ar fi comisioanele anuale pentru aplicaţia mobilă a companiei, pentru a funcţiona ca parte a sistemului McDonald’s.