Medlife, afaceri în creștere cu 56,5% la nouă luni. Profitul net, creștere explozivă cu 124,3%

Neolife Sursa foto: Medlife

MedLife a înregistrat în primele nouă luni din 2021 o cifră de afaceri consolidată pro formă în valoare de 1,2 miliarde de lei, în creștere cu 56,5% față de aceeași perioadă a anului trecut. Compania de medicină privată a ajuns, în aceeași perioadă, la un profit operațional de 146 milioane de lei și un profit net de 98,6 milioane de lei, în creștere explozivă cu 124,3%.

Grupul Medlife oferă o gama variată de servicii medicale având deschise 22 hiperclinici în București, Timișoara, Brașov, Arad, Iași, Galați, Craiova, Brăila, Sibiu, Cluj și Constanța, o hiperclinica inaugurată recent la Oradea, 56 de clinici, 10 spitale – localizate în București, Arad, Sibiu și Brașov, 36 laboratoare, 10 farmacii și 12 clinici dentare.

Grupul are mai mult de 130 de parteneri reprezentați prin clinici private în România. Medlife este unul dintre cei mai mari prestatori de servicii medicale din România, deținând o cota semnificativă de piață la nivel național.

La 30 septembrie, grupul avea creanțe de 187 de milioane de lei în creștere de la 121 milioane de lei anul trecut în același interval de timp.

Potrivit reprezentanților companiei toate liniile de business au fost pe un trend ascendent în primele nouă luni ale anului, ceea ce indică atât o preocupare mai ridicată a românilor pentru zona de prevenție, cât și o mai mare deschidere a pacienților de a accesa servicii și de realiza intervenții chirurgicale în spitale private, în contextul presiunii generate de pandemie în sistemul public de sănătate.

 “Primele 9 luni ale acestui an au păstrat un trend foarte dinamic, iar rezultatele confirmă eforturile noastre strategice de a investi în zona de laboratoare, clinci și spitale. De altfel, vom continua să ne concentrăm atenția în această direcție, planurile de dezvoltare vizând, printre altele, adaptarea conceptului de clinică, care să fie non-stop la dispoziția pacientului, amenajarea celui mai modern laborator de cercetare în domeniul virusologiei și extinderea spitalelor din portofoliu în regim de spital pavilionar, astfel încât pacienții să poată accesa servicii de la A la Z în centre medicale multidisciplinare la nivel național”, a declarat Mihai Marcu, CEO și Președinte MedLife Group.

Planul de achiziții și de dezvoltare la nivel de grup s-a concentrat, într-o mare măsură anul acesta, pe zona de servicii de diagnostic și tratament oncologic, MedLife semnând, de curând, preluarea a două centre de referință în domeniu, Neolife Medical Center și OncoCard Brașov. Acestea sunt cele mai mari tranzacții anunțate de companie în 2021, care urmează să fie aprobate de Consiliul Concurenței.

 „De altfel, programul de achiziții este în continuare activ, suntem în discuții înaintate pentru încă o tranzacție cheie, pe care sperăm să o anunțăm până la finalul anului. De asemenea, avem în intenții alte 2-3 tranzacții de M&A. Avem ambiții importante pe zona de dezvoltare, iar planul de extindere, organic sau prin achiziții, va continua într-un mod susținut și în anii ce urmează. La nivel național, obiectivul nostru este să încheiem în mod sistematic acoperirea națională. În acest moment avem cea mai extinsă rețea din România, suntem în peste 25 de orașe mari și medii din țară, fiind singurul operator privat cu o asemenea acoperire la nivel național. Asta înseamnă că oriunde te-ai afla, poți ajunge la medic în aproximativ o oră de mers cu mașina, avantaj pe care doar MedLife îl poate oferi pacienților în acest moment. Avem prespective ambițioase și pentru extinderea la nivel balcanic și regional, însă analizăm cu atenție și acționăm precaut pentru a ne asigura că modelul nostru de business poate fi replicat cu succes și în țările respective”, a adăugat Mihai Marcu.

Prioritățile MedLife pentru finalul anului 2021 vizează, în continuare, programul de achiziții și extidendere teritorială, reprezentanții companiei anunțând posibilitatea încheierii unei noi tranzacții importante în perioada imediat următoare; divizia de cercetare, care continuă să aibă un rol extrem de important în monitorizarea pandemiei, prin desfășurarea de studii exclusiv cu resurse proprii; amplificarea procesului de digitalizare, care va continua și în primele luni ale anului următor, prin dezvoltarea de noi aplicații și updatarea tehnologiei din laboratoare, clinici și spitale, astfel încât să răspundă nevoilor pacientului din 2022.

De asemenea, compania continuă procesul de dezvoltare a proiectului MedPark, cel mai mare hub medical din țară. Conform reprezentanților MedLife, proiectul pilot ar urma să fie lansat la București în 2-3 ani, urmând ca modelul să fie replicat și în alte orașe mari din țară, precum Brașov, Sibiu, Cluj, Arad.

Sursa foto: Medlife

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *