Mesaje false trimise în numele unui furnizor de energie, prin care consumatorii sunt îndemnați să depună cereri pentru a beneficia de măsurile de sprijin pentru facturi

trecere de pietoni, pieton, telefon Sursa foto: Pixabay

Furnizorul de energie E.ON Energie România își avertizează clienții să nu ia în considerare și să nu dea curs mesajelor primite, în ultimele zile, prin intermediul Whatsapp/SMS, în numele companiei, privind necesitatea unei deplasări la magazinele E.ON și depunerea unei cereri, până la 1 octombrie, pentru a beneficia de schema de sprijin.

Conform companiei, aceste mesaje NU sunt expediate de E.ON Energie România, iar pentru cei care primesc mesaje care conțin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea companiei este să NU dea curs acestor invitații!

Specialiștii în CyberSecurity ai companiei investighează acest incident pentru a identifica și transmite informații utile către instituțiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situații similare.

Totodată, compania face următoarele precizări:

  • ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneți nicio cerere pentru a beneficia de schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023;
  • persoanele juridice, în funcție de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online;
  • dacă este necesar să mergeți în magazinele E.ON, asigurați-vă că v-ați programat vizita care se face exclusiv online, folosind serviciul E.ON eBooking sau la telefon 0265 208 466.

Sursa foto: Pixabay

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *