Compania româneacă Lider Servicii, un jucător important pe piața materialelor de construcții și termoizolații, a înregistrat în anul 2024 cu o cifră de afaceri de 116 milioane de lei și a marcat o creștere de 20% față de anul 2023. Compania estimează pentru 2025 o cifră de afaceri de 125 milioane de lei, pe fondul unor investiții strategice și extinderii capacităților de producție, potrivit unui comunicat de presă.
„Creșterea constantă a companiei se bazează pe dezvoltarea continuă a portofoliului de produse, investițiilor în infrastructură și consolidarea relațiilor cu partenerii noștri. În 2025, ne propunem extinderea capacității de producție și deschiderea unui nou depozit logistic în zona București-Ilfov”, a declarat Mihai Cocoș, Director Comercial al Lider Servicii.
Totodată, în anul 2024, Lider Servicii a alocat investiții semnificative pentru dezvoltarea unei hale noi de producție, extinderea suprafețelor de depozitare, achiziția de noi linii de producție și modernizarea flotei auto.
Lider Servicii deține în prezent o cotă de piață cuprinsă între 7% și 15% pe anumite segmente de produse, având ca obiectiv o creștere de 3% în următorii doi ani. Cele mai vândute produse din portofoliu sunt sistemele de termoizolații, ce reprezintă 40% din totalul vânzărilor, urmate de profilele și accesoriile pentru gips-carton.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
De asemenea, raportat la distribuția geografică, în 2024, cele mai mari cereri raportate de companie au fost în județele Suceava, Iași, Constanța, Timișoara, Bacău și București.
În 2025, compania estimează o creștere semnificativă a cererii în București și Ilfov, zona urmând să intre în top 3 regiuni generatoare de vânzări.
„Industria materialelor de construcții din România a înregistrat o stagnare în 2024, influențată de criza materiilor prime și de încetinirea investițiilor în sectorul rezidențial. Cu toate acestea, investițiile publice prin PNRR au susținut piața, iar estimarea noastră este că aceasta va crește ușor în următorii ani. Observăm și o evoluție a cererii pentru produse premium, pe măsură ce beneficiarii finali și constructorii se orientează către soluții mai durabile și eficiente energetic”, a mai adăugat Mihai Cocoș.