Mihai Jurca, șeful Cancelariei premierului Ilie Bolojan, a anunțat vineri că instituția se gândește chiar să facă un parteneriat cu Dacia pentru mașini, pe care cancelaria să le folosească, astfel încât să fie și o promovare comună.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Mihai Jurca a prezentat, vineri, măsurile de reorganizare a instituției. El a precizat că vor dispărea șoferii și jumătate din cele 30 de mașini de protocol, după ce cea mai mare cheltuială a instituției a fost cea cu automobile: 12 milioane de lei pe an pentru 30 de mașini, fără a include cheltuiala cu combustibilul. Jurca a precizat că aceste 30 de mașini au avut un consum mediu de 20 litri/100 km. „Avem cost zilnic cu TVA de 1.300 lei pe o mașină, plus combustibilul. Contractul e oferit de RAAPPS”, a spus el.

Drept urmare, Jurca a precizat că e luată în calcul chiar și o schimbare a furnizorului de mașini, inclusiv un parteneriat cu o companie precum Dacia.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

„Am redus numărul de mașini la jumătate. Vom elimina cheltuiala cu șoferi. În același timp vom renegocia contractul pentru autovehicule. Noi am fi putut să cumpărăm aproape în fiecare lună 10 mașini, la cheltuielile pe care le-am avut. Vom renegocia. Dacă nu putem renegocia acest contract, cu siguranță vom găsi o variantă de a schimba furnizorul, poate facem un parteneriat cu cei de la Dacia pentru mașini pe care să le folosim și să fie și o promovare comună”, a declarat Jurca.