Ministerul Transporturilor cumpără 16 locomotive electrice noi cu 400 de milioane lei, bani din PNRR. Vechimea medie a locomotivelor CFR Călători este de 44 de ani

Automotoare Malaxa Curtici -Arad API Sursa Foto : Asociația Pro Infrastructură

Ministerul Transporturilor prin Autoritatea pentru Reformă Feroviară a transmis către SEAP pentru publicare licitația prin care vrea să cumpere 16 locomotive electrice noi cu bani din PNRR.

Locomotivele electrice trebuie să atingă o viteză de maximum 200 km/h. și să tracteze 16 vagoane. În prezent, viteza maximă permisă pe liniile reabilitate precum București – Constanța și parțial Sighișoara – Curtici este de 160 km/h., iar trenurile de călători nu pot avea în compunere mai mult de 15 vagoane din cauza gabaritului stațiilor).

Ministerul Transporturilor a aprobat indicatorii tehnico-economici în iulie cu o valoare toată de aproape un miliard de lei pentru că include și serviciile de mentenanță pe o durată de 40 de ani.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) informează că azi, 19.09.2022, a transmis în SICAP anunțul de participare aferent proiectului de investiții “Achiziția de 16 locomotive electrice noi pe 4 osii cu sisteme ERTMS, capabile să tracteze până la 16 vagoane de călători”, cu o valoare estimată de 400 milioane de lei (fără TVA).
Prin achiziția acestor locomotive, călătorii vor avea un nivel de siguranță și confort la standarde europene.
Cele 16 locomotive electrice, care vor asigura legătura directă între marile orașe ale României, trebuie să asigure:
– viteze de circulație de până la 200 km/h;
– standarde tehnice europene de interoperabilitate;
– fiabilitate și costuri reduse de operare;
– diminuarea poluării;
– valorificarea investițiilor de modernizare derulate pe întreaga rețea feroviară TEN-T de pe teritoriul României;
– susținerea programului de trecere la sistemul de comandă – control al trenurilor bazate pe standardul european ERTMS / ETCS”, a transmis ARF.

Vechimea medie a locomotivelor operatorului feroviar naţional este de 44 de ani

Compania CFR Călători are aproximativ 1.000 de locomotive, din care jumătate sunt în „parcul rece” şi pot fi reintroduse în circulaţie doar după reparaţii sau modernizări.

Automotoare produse la uzina Malaxa în urmă cu aproape un secol circulă pe linia de tren Arad – Curtici, magistrală pe care CFR Infrastructură a modernizat-o cu sute de milioane de euro, potrivit Asociației Pro Infrastructură.

Comentarii

  1. “Vechimea medie a locomotivelor CFR Călători este de 44 de ani”
    M.T.?
    Până acum unde ați fost?
    Pe luna?
    M. T. .habar nu a avut de transporturi!
    Astfel 30 de ministri ai Transporturilor au distrus Transporturile!
    Nefăcînd Nimic!
    Poezii .
    Doar atât!
    Restul:
    locomotive cu hidrogen sau trenuri noi sunt bla, bla

    Comision.
    Doar ca DNA nu se autosesizeaza!
    Prietenii stiu de ce !

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.