Ministerul Turismului anunță că participă cu stand național la târgul de turism din Italia

romania targ turism italia Sursă foto: Ministerul Turismului/Facebook

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) participă cu stand naţional, în perioada 11-13 octombrie, la TTG Travel Experience, cel mai important târg de turism B2B din Italia, dedicat promovării turismului global şi comercializării ofertei turistice la nivel mondial, potrivit unui comunicat al ministerului, citat de Agerpres.

Potrivit ministerului, evenimentul, organizat la Rimini, reuneşte operatori de turism, agenţii, companii aeriene, facilităţi de cazare şi furnizori de servicii turistice din întreaga lume pentru a crea reţele, a schimba idei şi a identifica tendinţe şi inovaţii în industria turismului.

Astfel, pe întreaga durată a manifestării expoziţionale, reprezentanţii MEAT vor avea oportunitatea de a promova oferta turistică a României, în timp ce co-expozanţii vor putea încheia noi parteneriate şi/sau le pot consolida pe cele deja existente.

Analize Economedia

Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
calculator, job, grafice
automotive foto 2

„Ţara noastră este reprezentată printr-un stand standard de 96 mp sub formă de insulă, cu patru laturi libere, pentru a permite desfăşurarea întrevederilor într-un mod eficient. Pavilionul naţional, poziţionat în zona “The World”, cu o vizibilitate sporită în rândul vizitatorilor, este decorat cu imagini reprezentative – Mitropolia Banatului din Timişoara, Castelul Bran, Ateneul Român – punct de referinţă al capitalei României, iar pe un video wall vor rula, timp de trei zile, filme de promovare turistică, axate pe cultură, aventură, natură, tradiţii şi city break”, precizează sursa citată.

La festivitatea de deschidere a evenimentului a participat şi Daniela Santanche, ministrul Turismului din Italia, iar la standul României, alături de reprezentanţii MEAT s-a aflat şi Edmond Neagoe, Gerant Interimar în cadrul Consulatului General al României la Bologna.

Ministerul subliniază, în context, că piaţa italiană reprezintă o prioritate strategică pentru România în condiţiile în care Italia se află în topul primelor trei ţări emiţătoare de turişti pentru România, vizitatorii fiind tot mai atraşi de cultura românească, de city break-uri, natură şi, din ce în ce mai mult, de wellness, turismul activ şi de aventură.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.