Trendul economiei circulare prinde, treptat, și în România. Retailerul Auchan a anunțat că a ajuns la o rețea de 10 locații în care comercializează haine purtate, după deschiderea celui mai recent magazin la Craiova.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pe 1 septembrie a avut loc deschiderea celui de-al zecelea magazin „O nouă viață by Auchan” în hipermarketul din Craiova, din cadrul Electroputere Parc. Printr-un parteneriat cu lanțul local de magazine de modă Monique Investment, clienții vor putea găsi, pe lângă colecțiile vestimentare din oferta Auchan, și o selecție de haine pre-purtate, în stare perfectă de comercializare. Spațiul dedicat în incinta hipermarketului este de 43 mp și oferă clienților o gamă variată de articole vestimentare pentru femei, bărbați și copii, iar prețurile de vânzare variază între 5-150 lei.

Demarat în luna februarie a acestui an, proiectul de economie circulară reprezintă o premieră pentru piața locală de retail, fiind una dintre soluțiile propuse de Auchan ca parte a strategiei proprii de reducere a amprentei de carbon.

Analize Economedia

studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat

Astfel, în ultimele 7 luni, în shop-urile O nouă viață deschise în incinta hipermarketurilor Auchan din 9 orașe, în parteneriat cu lanțurile de magazine LaMajole și Monique Investment, au fost comercializate peste 90.000 de obiecte vestimentare, magazinul Timișoara Nord fiind cel care a înregistrat cele mai multe vânzări. Bluzele de damă și rochiile se află în topul celor mai bine vândute articole din rețeaua O nouă viață.

Compania vizează extinderea programului și în restul hipermarketurilor din țară, completând astfel acțiunile deja existente de reducere a poluării textile. Auchan și-a propus să deschidă alte trei magazine de acest fel până la finalul acestui an și încă 12 în decursul anului următor.

Citește și: Haine second-hand la supermarket sau cum a ajuns trendul “economiei circulare” și în România: Auchan va comercializa produse purtate în două magazine din România