Asocierea de constructori din Italia WeBuild – Salcef a început lucrările pentru modernizarea lotului 3 al Magistralei CFR Caransebeș – Timișoara – Arad ( Timișoara Est – Ronaț Triaj), anunță CFR Infrastructură Timișoara. Ministerul Transporturilor a emis în decembrie 2023 autorizația de Construire pentru lotul Timișoara Est – Ronaț, un lot cu o lungime de 14 kilometri al cărui contract de proiectare și execuție a fost semnat în noiembrie 2022 pentru 1,4 miliarde lei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“E oficial! Au început lucrările la Lotul 3 Timișoara Est – Ronaț Triaj”, anunță CFR Infrastructură Timișoara.

În momentul de față, demarează lucrări de demontare catenară, demontare fir LC, demontare stâlpi LC, precum și demontarea suprastructurii CF, în stațiile Timișoara Nord și Timișoara Est.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Constructorul este Asocierea Webuild SPA-Participazioni Italia SPA-Salcef SPA, iar lungimea traseului este de 13,86 km. Finanțarea e asigurată prin Planul Național de Redresare și Reziliență și buget de stat
Durata de execuție este de 102 luni, iar valoarea contractului (fără TVA) e de 1,44 miliarde de lei.

Obiectivele proiectului vizează creșterea vitezei de circulație la 160 km/h pentru trenurile de călători și la 120 km/h pentru cele de marfă, dar și introducerea sistemului de siguranță ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R).

Printre beneficile proiectului se numără reducerea timpului de călătorie, prin creșterea vitezei de circulație pe întregul tronson, creșterea gradului de siguranță feroviară, îmbunătățirea confortului în timpul călătoriei, gestionând în același timp reducerea emisiilor de poluanți și impactul negativ asupra mediului; atragerea călătorilor și a transportatorilor de mărfuri de pe zona rutieră pe calea ferată.

Principalele lucrări:

– reabilitarea a 13,86 km de cale ferată

– modernizarea/reabilitarea a trei stații de cale ferată și 2 halte de călători

– realizarea a 11 clădiri noi

– 4 pasarele noi pentru pietoni

– realizarea a 4 poduri de cale ferată, 3 pasaje și 6 podețe

– 8.890 metri liniari de panouri fonoabsorbante

PASAJ SUPERIOR Gheorghe Adam (conectează străzile Gheorghe Adam, Avram Imbroane, Aristide Demetriade și Gara de Est)

STAȚIA CF TIMȘOARA EST (16 linii modernizate, pasarelă pietonală pentru acces la peroane și pentru traversarea căii ferate, rampă de încărcare-descărcare, rampă specială (mobilitate militară) și integrare conexiune cu Aeroportul Traian Vuia pe o lungime de 6,5 km, racord linie CF dublă – 2,05 km, cu instalații de semnalizare și telecomunicații)

PASAJ SUPERIOR ENRIC BAADER – TIMIȘOARA (conectează străzile Enric Baader, Aristide Demetriade, Divizia 9 Cavalerie, Calea Mallului).