Multe părți ale lumii nu sunt pregătite pentru vehicule cu emisii zero, motiv pentru care Toyota Motor nu a semnat săptămâna aceasta angajamentul de a elimina treptat mașinile cu combustibili fosili până în 2040, a declarat cel mai mare producător auto din lume.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Șase mari producători de automobile, inclusiv General Motors, Ford, Volvo și Mercedes-Benz au semnat Declarația de la Glasgow privind mașinile și furgonetele cu emisii zero. Dar Toyota și Volkswagen, precum și piețele auto cruciale din Statele Unite, China și Germania nu au făcut-o.

Un purtător de cuvânt al Toyota a declarat pentru Reuters că acolo unde există infrastructura energetică și de încărcare, economia și gradul de pregătire pentru clienți, „suntem gata să accelerăm și să sprijinim cu vehicule adecvate cu zero emisii”.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

„Cu toate acestea, în multe zone ale lumii, cum ar fi Asia, Africa, Orientul Mijlociu… nu a fost încă stabilit un mediu adecvat pentru promovarea transportului cu emisii zero”, a spus purtătorul de cuvânt. “Credem că va dura mai mult timp pentru a face progrese…; prin urmare, este dificil pentru noi să ne angajăm la declarația comună în această etapă”.

Potrivit unui studiu publicat de Munich Mobility Show în aprilie, există disparități uriașe la nivel mondial în ceea ce privește deținerea de vehicule electrice, scrie Reuters.

Vânzările sunt în creștere în Uniunea Europeană, China și Statele Unite.

Dar înmatriculările cumulate de mașini electrice până în 2020 în America de Sud, cu o populație de peste 420 de milioane de oameni, au fost sub 18.000.

Și înmatriculările în Africa, care găzduiește1,2 miliarde de oameni, au totalizat doar 1.509 mașini până în 2020.

Volkswagen a mai spus că ritmul adoptării vehiculelor electrice „va varia de la o regiune la alta”, iar CEO-ul companiei, Herbert Diess, a respins angajamentul de zero emisii la o conferință de miercuri.

„Ar putea avea în continuare sens să folosim mașini cu combustibil sintetic în America Latină în 2035”, a spus Diess.