Netflix intenționează să majoreze prețul abonamentului său fără reclame după ce greva actuală a actorilor de la Hollywood se va încheia, potrivit Wall Street Journal, ceea ce a dus la o creștere de peste 3% a acțiunilor companiei de streaming.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Netflix discută despre majorarea prețurilor pe mai multe piețe la nivel global, dar va începe probabil cu Statele Unite și Canada, a relatat WSJ, citând persoane familiarizate cu acest subiect, scrie Reuters.  Nu a fost imediat clar cu cât de mult va crește Netflix prețurile sau când anume vor intra în vigoare noile prețuri, potrivit articolului. Netflix a refuzat să comenteze.

Discuțiile dintre sindicatul actorilor SAG-AFTRA și Alianța Producătorilor de Film și Televiziune (AMPTP), care reprezintă studiourile, sunt în curs de desfășurare, următoarea lor întâlnire fiind programată miercuri.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Sindicatul scenariștilor a ajuns la un acord provizoriu cu AMPTP săptămâna trecută, după cinci luni de negocieri eșuate.

Netflix a redus prețurile abonamentelor în unele țări în luna februarie. În aceeași lună, a prezentat un plan de combatere a partajării parolelor de către abonați, care a fost implementat în peste 100 de țări în luna mai.