Austriecii de la Addiko Bank se lansează pe piața din România, 100% digital, în baza regimului de „passporting” al licenței bancare din Uniunea Europeană prin subsidiara din Slovenia. Banca avea planuri încă din 2022 de a ataca piața românească.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania va oferi servicii 100% digital. La intrarea pe piață, banca oferă credite 100% online.

Conform băncii, nu este necesară deschiderea unui cont bancar nou la Addiko Bank, iar sumele aprobate pot fi transferate în alt cont al clientului, deschis la orice bancă din România, cel târziu în următoarea zi lucrătoare.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

„Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință pentru Addiko Bank, care demonstrează capabilitățile noastre digitale solide și angajamentul față de regiunea Europei Centrale și de Sud-Est”, a declarat Andrej Andoljsek, CEO Addiko Bank Slovenia. „Aducem un model de banking simplu și direct, deja validat, într-o piață competitivă și dinamică. Credem că românii caută alternative transparente, rapide și comode, iar abordarea noastră exclusiv prin aplicație răspunde direct acestei cereri.”

„Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul, care are acum mai multe opțiuni ca oricând pentru a-și construi un viitor financiar mai bun. Oferta Addiko nu înlocuiește banca principală a unui client, ci funcționează complementar, ajutând fiecare client să își gestioneze bugetul mai eficient, pas cu pas”, a declarat Carmen Staicu, Managing Director Group Marketing and Communications la Addiko Group.

Addiko Bank își propune să își extindă portofoliul de produse disponibile în aplicație. În acest sens, banca derulează inițiative pentru identificarea și lansarea următoarelor noi produse digitale, vizând atât segmentul de retail, cât și pe cel al IMM-urilor, și explorează parteneriate de distribuție care să sprijine accelerarea creșterii businessului de credite în România.

„Misiunea noastră este clară: să oferim o alternativă de creditare 100% digitală, atractivă pentru consumatorii care lucrează deja cu una sau două bănci – fără să fie nevoiți să deschidă un cont la noi. Creditarea este doar începutul. Scopul nostru este să ne extindem oferta în funcție de nevoile clienților, pentru a oferi o experiență bancară mai inteligentă și mai eficientă pentru toți”, a concluzionat Ganesh Krishnamoorthi, Chief Market, IT & Digitalization Officer, Addiko Group.