Instagram își extinde piața de desfacere: versiune pentru copiii sub 13 ani

G4Media mart. 19, 2021 0 comentarii
instagram - logo sursa foto: Pexels

Instagram, platformă socială deţinută de Facebook, va avea o versiune special creată şi optimizată, inclusiv din punct de vedere legal, pentru copiii sub 13 ani. Șeful platformei de socializare, Adam Mosseri, a confirmat informaţia, transmite News.ro.

Mosseri nu a oferit şi informaţii concrete despre ceea ce va implica Instagram pentru cei mici, limitându-se în a spune că nu există, deocamdată, un plan detaliat de acţiune.

Şeful Instagram a spus, însă, că totul pleacă de la ideea de a oferi părinţilor transparenţă şi control asupra a ceea ce văd, postează şi comunică cei mici în cadrul platformei.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

În cazul majorităţii aplicaţiilor, lipsite de instrumente de control parental, părinţii au doar două posibilităţi: de a lăsa sau a interzice celor mici să folosească o anumită aplicaţie sau reţea socială.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Când aplicaţia include instrumente prin care părinţii pot controla ceea ce văd şi fac copiii, şansele sunt mult mai mari ca aceştia să-i lase să folosească aplicaţia.

Acesta este şi scopul final al celor de la Instagram: să își extindă piața de desfacere, atrăgând utilizatori la vârste cât mai fragede pentru a se asigura că nu pierd utilizatori dispuşi să fie activi în cadrul platformei şi, automat, să vadă reclame.

Facebook nu este la prima tentativă de atragere a celor mici cu produse speciale. În 2017, a lansat o versiune de Messenger pentru copii cu vârste cuprinse între 6 şi 12 ani. Aplicaţia nu a fost lipsită de probleme, precum un bug care le permitea celor mici, în ciuda promisiunilor oficiale, să intre în orice grup, inclusiv cu persoane pe care nu le cunosc.

sursa foto: Pexels