Instagram, platformă socială deţinută de Facebook, va avea o versiune special creată şi optimizată, inclusiv din punct de vedere legal, pentru copiii sub 13 ani. Șeful platformei de socializare, Adam Mosseri, a confirmat informaţia, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Mosseri nu a oferit şi informaţii concrete despre ceea ce va implica Instagram pentru cei mici, limitându-se în a spune că nu există, deocamdată, un plan detaliat de acţiune.

Şeful Instagram a spus, însă, că totul pleacă de la ideea de a oferi părinţilor transparenţă şi control asupra a ceea ce văd, postează şi comunică cei mici în cadrul platformei.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

În cazul majorităţii aplicaţiilor, lipsite de instrumente de control parental, părinţii au doar două posibilităţi: de a lăsa sau a interzice celor mici să folosească o anumită aplicaţie sau reţea socială.

Când aplicaţia include instrumente prin care părinţii pot controla ceea ce văd şi fac copiii, şansele sunt mult mai mari ca aceştia să-i lase să folosească aplicaţia.

Acesta este şi scopul final al celor de la Instagram: să își extindă piața de desfacere, atrăgând utilizatori la vârste cât mai fragede pentru a se asigura că nu pierd utilizatori dispuşi să fie activi în cadrul platformei şi, automat, să vadă reclame.

Facebook nu este la prima tentativă de atragere a celor mici cu produse speciale. În 2017, a lansat o versiune de Messenger pentru copii cu vârste cuprinse între 6 şi 12 ani. Aplicaţia nu a fost lipsită de probleme, precum un bug care le permitea celor mici, în ciuda promisiunilor oficiale, să intre în orice grup, inclusiv cu persoane pe care nu le cunosc.

sursa foto: Pexels