Românii petrec la mare, în sezonul 2022, vacanțe mai lungi de o săptămână, pentru care au închiriat apartamente în regim hotelier, inclusiv cu vouchere de vacanță, transmite compania Rezident, care spune că tarifele pentru apartamentele operate de compania Rezident în 2022 sunt nemodificate față de sezonul trecut.
Cu rezervări făcute încă de la finalul anului trecut, cu reduceri de Early Booking, gradul de ocupare este deja de 50%-60% pentru fiecare lună de vară, arată operatorul de turism.
În luna mai, potrivit companiei, vânzările companiei Rezident pentru apartamentele din Eforie Nord au fost cu 300% mai mari față de perioada similară a anului trecut, în special pentru șederi îndelungate, de două ori patru săptămâni.
„Cererea foarte mare vine pe fondul eliminării restricțiilor sanitare, pe litoral fiind deschise cluburile, restauratele, dar și datorită faptului că am menținut tarifele din 2021 ori am oferit o noapte de cazare gratuită la un pachet de patru, în programul „Litoralul pentru toți”. În plus, temperaturile au fost foarte prietenoase atât pentru relaxare ori lucru remote de la malul mării”, declară Alexandra Bogatu, fondator Rezident.
Și pentru lunile care urmează, iunie, iulie și august, cererea este peste așteptări. Pentru iunie, solicitările sunt deja cu 20% mai mari față de iunie 2021 și se estimează o creștere de 100%. „Pe fondul acestei creșteri, gradul de ocupare pentru lunile de vară estimăm că va tinde spre 95-100% și întregul sezon va fi similar celui din 2019”, precizează Alexandra Bogatu.
Printre clienții de pe litoral în 2022 se numără și străini din Ucraina, Polonia, Marea Britanie și Israel.
„Mai mult de 50% din rezervările de până acum sunt directe și nu prin terți, agenții de turism ori platforme de rezervări, care sunt colaboratori de-ai noștri. Observăm o creștere a notorietății brandului și a încrederii turiștilor că le oferim serviciile pe care le promitem și că își doresc să se întoarcă la noi”, mai precizează Alexandra Bogatu.
Înființată în urmă cu cinci ani, compania Rezident a pornit inițial cu trei apartamente în centrul Bucureștiului și s-a extins la 39 în prezent: 27 în București, 11 la Eforie Nord și unul la Predeal, investiția realizată până acum fiind de 1,8 milioane de euro. Apartamentele sunt oferite spre închiere pentru perioada dorită de clienți, împreună cu o gamă de servicii hoteliere, în mare parte digitalizate.