Furnizorul de servicii financiare OTP Group anunță că a încheiat un parteneriat cu platforma low-code/no-code FLOWX.AI, pentru accelerarea și reconfigurarea experiențelor digitale ale băncii pentru clienții și angajații săi.
„În 10 ani, domeniul serviciilor financiare ar putea arăta cu totul diferit. Astfel, ca grup, am ales abordarea de a ne uita la cum putem să ne îmbunătățim capabilitățile în interiorul companiei pentru a ne deservi clienții acum. Viteza, ritmul schimbării și o experiență excelentă a utilizatorilor reprezintă cheia din perspectiva noastră. Alegerea unui partener precum FLOWX.AI contribuie la realizarea acestor obiective și la transformarea tehnologiei dintr-un punct nevralgic într-un avantaj”, a declarat Zoltán Kaszás – MD and Group IT Strategy, OTP Group.
„Suntem încântați să fim parteneri cu FLOWX.AI, în calitate de platformă de orchestrare a experiențelor digitale. Această colaborare ne va permite să acoperim multiple piețe rapid și, în același timp, să livrăm soluții adaptate la nivelul fiecărei piețe, dar și de a alinia implementarea tehnică cu nevoile de business. Prin utilizarea unei platforme avansate, dar și prin migrarea către o arhitectură modernă, în cloud, construim o cultură internă bazată pe inovație, un real avantaj și pentru atragerea talentelor”, a precizat și Constantin Mareș, DCEO, Divizia Digitală, OTP Bank România.
FLOWX.AI, platforma de dezvoltare digitală bazată pe low-code/no-code, contribuie la construirea unor experiențe relevante pentru angajații și clienții companiilor din domeniul serviciilor financiare în doar câteva săptămâni, precum: onboarding pentru operațiunile din zonele de Retail și Corporate, creditele imobiliare sau împrumuturi negarantate. Platforma joacă un rol cheie în transformarea ecosistemului de servicii financiare, într-un context în care 7 din 10 organizații nu au în plan să înlocuiască sistemele de bază în procesul de transformare digitală. FLOWX.AI se integrează cu sistemele existente pentru a extinde rapid capabilitățile în ceea ce privește interacțiunea directă cu clienții, datele, integrarea și migrarea în cloud.
OTP Group activează în 11 țări, având peste 16 milioane de clienți prin rețeaua formată din 1.500 de sucursale și 40.000 de angajați.