Cele mai importante produse Tesla în acest an și anul viitor nu vor fi mașinile, ci software-ul care va permite conducerea mașinii autonome și un robot umanoid care va lucra în fabrici, alături de angajați, a declarat CEO-ul Elon Musk, transmite Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Promisiunile îndrăznețe ale lui Elon Musk din industria mașinilor electrice se confruntă cu provocări majore, de la tehnologie la reglementare. Tesla și alte companii auto și-au ratat țintele pentru software-ul care permite conducerea autonomă de ani de zile.

Însă Musk sfidează opiniile scepticilor. Unii șoferi Tesla cumpără pachete de 12.000 de dolari pentru funcția de pilot automat, în așteptarea că autonomia completă va fi disponibilă foarte curând, iar 60.000 de șoferi Tesla testează cel mai recent software de pilot automat. Tesla folosește camere și inteligență artificială, evitând alte tehnologii precum radarul.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Philip Koopman, profesor la Universitatea Carnegie Mellon, care a lucrat la siguranța vehiculelor autonome, a spus că o mare problemă este că pot apărea în mod constant probleme. Acesta spune că este foarte dificil ca o astfel de tehnologie să ofere siguranță completă.