Parteneriat între rețeaua medicală Affidea și SanoPass

Affidea_Hiperdia

Affidea România demarează parteneriatul strategic cu SanoPass, cea mai mare platformă digitală ce integrează servicii de prevenție medicală și fitness din România și Republica Moldova, cei un milion de pacienți ai centrelor Affidea și Hiperdia putând accesa mai rapid toate serviciile medicale direct din platforma digitală.

Parteneriatul dintre cei doi jucători importanți din piața medicală va fi structurat pe mai multe etape, prima vizeaza rapiditatea și eficiența programărilor, urmând a fi completată de soluții personalizate atât pentru companii, cât și persoane fizice.

„Proiectul de digitalizare a centrelor Affidea România și Hiperdia continuă cu acest nou parteneriat, oferind pacienților nostri încă un canal de acces rapid către serviciile medicale la standarde internaționale pe care le  oferim. După experiența programărilor online pe www.affidea.ro, digitalizarea protocoalelor de înregistrare a pacienților în centrele noastre medicale, acest parteneriat completează gama de beneficii pe care le oferim tuturor pacienților. Anual, în centrele noastre medicale tratăm aproximativ 1 milion de pacienți care, cu ajutorul acestui nou instrument, vor putea să-și realizeze programarea la medic sau să plătească
anumite servicii în mai puțin de 2 minute,“ precizează Răzvan Predica, Country Manager Affidea România.

Astfel, acest parteneriat reprezintă o premieră în domeniul medical din România: o rețea națională de centre medicale integrată 100% în cadrul unei platforme digitale, cu servicii complexe atât pentru zona Business-to-Business, cât și Business-to-Consumer.

„Structura actuală a portofoliului de utilizatori SanoPass este dominată de zona B2B (90%), restul fiind deținut de către B2C. Obiectivul de business al anului următor este de a continua să creștem pe ambele zone, ținta pe B2B fiind de 50%, iar pentru segmentul B2C minimum 2.000 de utilizatori noi. În acest sens avem oportunitatea de a gândi împreună cu profesioniștii Affidea România și cu companiile client, soluții personalizate și dedicate în zona de wellness, cel mai important trend al anului 2022: servicii medicale supraspecializate îmbinate cu access la sălile de fitness, recuperare medicală, psihologie și nutriție,“declară Delia Iliasa, Managing Partner SanoPass.

Sursa foto: Affidea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *