Podul peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii: Fără contestații la contractul de proiectare și execuție. Acesta ar urma să fie semnat cu Ness Proiect

Pod Prut Ungheni A 8 Sursa Andrei Spânu

Până azi, 5 august nu s-au depus contestații la contractul pentru Podul peste Prut de la Ungheni, parte din A 8. În aceste condiții, contractul ar urma să fie semnat cu Ness Proiect.

Joi, 1 august a fost ultima zi (din cele 10 legale) în care se puteau depune contestații, dar pentru siguranță, CNAIR așteaptă și finalul zilei de luni 5 august pentru că se ia în calcul data poștei.

Ness Proiect Europe, companie de construcţii deţinută de Mihai Florian Vaida, va construi ansamblul de poduri peste Prut de la Ungheni, valoarea contractului ridicându-se la 151,68 milioane de lei (fără TVA)

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
Compania are la dispoziție 24 de luni (6 luni proiectare și 18 luni execuție) pentru construcția podurilor, a drumului de legatură cu Autostrada A8 (TârguMureș – Iași – Ungheni) și a punctului de trecere a frontierei, după cum spunea Cristian Pistol, directorul general al CNAIR, la anunțarea câștigătorului. Prin contractul finanțat din Fonduri Europene Nerambursabile (CEF) se va asigura o nouă legătură rutieră între România (județul Iași) și RepublicaMoldova (raionul Ungheni).
Podurile vor avea o lungime de minimum 261,20 m (fiecare). Potrivit lui Pistol, contractul va putea fi semnat după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații, respectiv după soluționarea acestora.
Reamintim că CNAIR a amânat de trei ori anunțul câștigătorului, după cum a scris Economedia aici. Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu, promitea că va desemna constructorul peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii (A8), „până la sfârșitul lunii mai”.

La contractul pentru Podul Ungheni au fost depuse trei oferte depuse de la constructori din România, Republica Moldova și Ucraina

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.