Până azi, 5 august nu s-au depus contestații la contractul pentru Podul peste Prut de la Ungheni, parte din A 8. În aceste condiții, contractul ar urma să fie semnat cu Ness Proiect.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Joi, 1 august a fost ultima zi (din cele 10 legale) în care se puteau depune contestații, dar pentru siguranță, CNAIR așteaptă și finalul zilei de luni 5 august pentru că se ia în calcul data poștei.

Ness Proiect Europe, companie de construcţii deţinută de Mihai Florian Vaida, va construi ansamblul de poduri peste Prut de la Ungheni, valoarea contractului ridicându-se la 151,68 milioane de lei (fără TVA)

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Compania are la dispoziție 24 de luni (6 luni proiectare și 18 luni execuție) pentru construcția podurilor, a drumului de legatură cu Autostrada A8 (TârguMureș – Iași – Ungheni) și a punctului de trecere a frontierei, după cum spunea Cristian Pistol, directorul general al CNAIR, la anunțarea câștigătorului. Prin contractul finanțat din Fonduri Europene Nerambursabile (CEF) se va asigura o nouă legătură rutieră între România (județul Iași) și RepublicaMoldova (raionul Ungheni).
Podurile vor avea o lungime de minimum 261,20 m (fiecare). Potrivit lui Pistol, contractul va putea fi semnat după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații, respectiv după soluționarea acestora.
Reamintim că CNAIR a amânat de trei ori anunțul câștigătorului, după cum a scris Economedia aici. Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu, promitea că va desemna constructorul peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii (A8), „până la sfârșitul lunii mai”.

La contractul pentru Podul Ungheni au fost depuse trei oferte depuse de la constructori din România, Republica Moldova și Ucraina