Pofta Focului, producătorul de alimente cu specific tradițional din Iași, a anunțat extinderea gamei de produse cu două noi sortimente de gem: „caise cu ușurelul” și „căpșuni cu ușurelul” și dublarea cifrei de afaceri, potrivit unui comunicat de presă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În primele 8 luni din 2024, cifra de afaceri a fost dublată față de aceeași perioadă în 2023. De la 5% din vânzările totale în 2023, comenzile online au ajuns să reprezinte un impresionant procent de 25% în doar un an.

Magazinul online este deschis tuturor cumpărătorilor din România. Până acum au fost înregistrate comenzi din toate colțurile țării, iar cel mai mare volum încă este înregistrat în București.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

În ceea ce privește popularitatea produselor, vânzările offline sunt dominate de produsele sărate (zacuști, sosuri, garnituri), în timp ce cumpărătorii online preferă în special dulcețurile. Cele mai populare produse online au fost Dulceața de cireșe amare și Dulceața de frăguțe de pădure.

În ceea ce privește parteneriatele, este în creștere numărul de magazine și băcănii care colaborează cu Pofta Focului pentru a lista produsele. În ceea ce privește producătorii de legume și fructe, au rămas aceiași cu care compania lucrează de ani buni.

„Suntem încântați să vedem că românii apreciază din ce în ce mai mult produsele noastre autentice și naturale. Este o confirmare că direcția noastră este corectă. Iar noile sortimente «cu ușurelul» răspund cerințelor consumatorilor moderni pentru produse naturale, cu mai puțin zahăr, dar la fel de bogate în gust. Iar cele două sunt doar începutul pentru o gamă de gemuri cu de 10 ori mai puțin zahăr decât dulceața tradițională și în care am ales să folosim mai puțin zahăr și nu să-l înlocuim cu alte substanțe pe post de îndulcitori.”, a declarat Gica Neamțu, fondatoare Pofta Focului.

Anul 2024 este al doilea în care Pofta Focului va înregistra o evoluție pozitivă, după ce în 2023 a ajuns la o cifră de afaceri de 550.000 de lei. Față de 2022 a reprezentat o creștere cu 20%. Performanța a fost atinsă odată cu lansarea site-ului propriu poftafocului.ro. Pentru acest an, compania estimează că va atinge pentru prima dată 1 milion de lei cifră de afaceri, reușită susținută și de cererea mai mare de produse de calitate în perioada sărbătorilor.