Contractul pentru reparațiile liniilor de tren din Portul Constanța, prioritatea I, a ajuns la 67% stadiu fizic de execuție cu 10 din cele 35 de linii de tren refăcute și redeschise circulației feroviare pentru trenurile de marfă, potrivit CFR Infrastructură. În total, Ministerul Transporturilor repară 99 de linii de tren, 35 în prioritatea I și 64 în prioritatea II. Pentru primele 34 de linii din prioritatea I, lucrările au început în iunie cu antreprenorii Arcada și Wiebe. Pentru prioritatea II, tot Arcada și Wiebe au depus oferte pentru reparații la 64 de linii. Pe lotul Arcada, lucrările au ajuns la 65%, iar pe lotul Wiebe la 69% a transmis CFR Infrastructură.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Portul Constanța – 67% stadiul de execuție al lucrărilor pe cele 2 loturi – 10 linii noi redeschise circulației!

Pe Lotul I (Priorotatea I), din Portul Constanța (Port Zona A și Port Zona B), progresul fizic al lucrărilor executate de Wiebe România a ajuns la 69%, după 89 de zile de la emiterea ordinului de începere!
Stadiul de execuție:
4.588 m de suprastructură CF nouă – 69% din cantitatea totală
19 aparate de cale noi montate (tip S49E1-300-1:9, S49E1-190-1:9 și TDJ 49-190-1:9)
7 linii CF redeschise circulației și operațiunilor de manevră – liniile 1, 5 și 6 (Siloz 2), liniile 2 și 4 (Siloz 3), linia 4 (Siloz 1) și linia 1 din Zona B. Constructor: S.C. Wiebe România S.R.L.
Pe Lotul II (Prioritatea I) din Portul Constanța (Port Zona B și Port Mol V), progresul fizic al lucrărilor executate de Arcada Companu a ajuns la 65%, după 89 de zile de la emiterea ordinului de începere!
 Stadiul de execuție:
4470 m suprastructură CF nouă – 65% din cantitatea totală
16 aparate de cale noi montate (tip S49E1-300-1:9, S49E1-190-1:9 și TDJ 49-190-1:9)
3 linii CF redeschise circulației și operațiunilor de manevrelor: linia tragere Chimpex, liniile 2 și 3 din Mol IV
montare șină nouă pe 6 linii: liniile 5 și 6 din Grupa B1, liniile 5 și 6 din Grupa A2, linia 11 din Zona V și linia 5 Grupa Chimpex.  Constructor: S.C. Arcada Company S.A.”

În cadrul Priorității 1 au fost incluse 35 de linii, cu o lungime totală de 13,398 km, și 75 aparate de cale. Din cauza volumului mare de lucrări și având în vedere caracterul urgent al lucrărilor, pentru reducerea timpului de efectuare a reparațiilor, respectiv a termenului de redeschidere a liniilor, lucrările prevăzute la Prioritatea 1, au fost împărțite în două loturi:
⦁ Lotul 1 . lucrări pe 19 linii, totalizând 6.589 km și 32 aparate de cale;
⦁ Lotul 2: lucrări pe 16 linii, totalizând 6,809 km și 43 aparate de cale.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Obiectivul prioritar al acestor lucrări este redeschiderea pentru circulație și manevră a unui număr de 35 de linii, închise în prezent din motive tehnice, și readucerea în regim normal de funcționare a unui număr de 75 aparate de cale. „Până în prezent, importurile și exporturile de cereale în/din Ucraina se realizau în proporție de 80% prin porturile proprii mai sus menționate. Prin urmare, Portul Constanța se află în prezent în situația de a prelua un flux de marfă suplimentar semnificativ, care nu ar fi putut fi preconizat prin niciun mijloc înaintea izbucnirii conflictul militar din zona Mării Negre”, potrivit unui Memorandum al Guvernului.