Poșta Română externalizează serviciul de call center în Republica Moldova 

posta romana Sursa foto: Posta Romana, Facebook

Compania Naţională „Poşta Română” anunță că a externalizat Serviciul cu Clienţii în Republica Moldova, compania inaugurând pe 12 decembrie 2022 prima subsidiară externă la Chişinău, Republica Moldova, potrivit unui comunicat de presă.

„Poşta Română, principalul furnizor de servicii poştale din România, a luat decizia strategică de a externaliza Serviciul cu Clienţii în Republica Moldova. În efortul de a îmbunătăţi constant calitatea serviciilor oferite clienţilor noştri şi de a optimiza eficienţa operaţională, Poşta Română a decis să externalizeze acest serviciu către un partener specializat”, anunţă compania.

Cu un volum zilnic de 2.000 de apeluri şi peste 200 de e-mailuri, serviciul de Call Center oferă acum un răspuns prompt şi profesionist, cu un timp mediu de aşteptare de aproximativ 30 de secunde. Serviciile oferite includ introducerea unor date detaliate despre solicitările clienţilor, facilitând astfel analiza şi îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor prestate de Poşta Română.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

„Externalizarea serviciilor de Call Center reprezintă un pas esenţial în strategia noastră de modernizare şi adaptare la nevoile clienţilor noştri. Suntem încrezători că, alături de parteneri profesionişti şi respectaţi pe piaţa de profil, reuşim să oferim un nivel superior de servicii şi să consolidăm încrederea clienţilor în Poşta Română,” a declarat Valentin Ştefan, directorul general al Poştei Române.

Poşta Română a inaugurat pe data de 12 decembrie 2022 prima subsidiară externă la Chişinău, Republica Moldova. Prin acest act, compania şi-a asumat internaţionalizarea, respectiv elaborarea unor strategii pe termen lung pentru a-şi lărgi aria în care activează.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Stai sa vezi ce injuraturi isi vor lua moldovenii din cauza accentului si a limbajului mai diferit. Mai ales cand ii va suna cineva din Maramures, Drobeta Turnu Severin sau Cluuuujjjj. 🙂

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.