Poşta Română a demarat procedura de achiziţie în valoarea de peste 16 milioane de lei, pentru un sistem de planificare a resurselor întreprinderii (ERP), transmite un comunicat de presă al instituției. Compania transmite că sistemul va reduce semnificativ timpul şi efortul necesar pentru activităţile administrative.
Compania Naţională ,,Poşta Română” spune că a iniţiat pe 23 ianuarie, în SICAP, procedura de achiziţie privind ,,Implementarea unui sistem informatic de tip ERP”. Termenul limită de depunere a ofertelor este 4 martie 2024, ora 15:00.
Valoarea totală estimată pentru această procedură este de 16,75 milioane lei.
„Compania Naţională Poşta Română trece prin cel mai mare proces de digitalizare din istoria sa. Modernizarea proceselor birocratice care au îngreunat atât activitatea zilnică a salariaţilor, cât şi a clienţilor noştri va deveni în sfârşit o realitate. Implementarea sistemului ERP va transforma radical modul în care Poşta Română îşi gestionează procesele interne, aducându-ne mult mai aproape de rezolvarea rapidă a nevoilor celor aproape 8 milioane de clienţi care ne trec pragul. Acest sistem va reduce semnificativ timpul şi efortul necesar pentru activităţile administrative, fiind un ajutor în plus pentru cei aproximativ 21.000 de salariaţi”, spune compania.
Compania precizează că realizarea acestui proiect nu a fost lipsită de provocări şi că a navigat printr-un proces birocratic extensiv pentru a asigura conformitatea cu toate reglementările şi standardele naţionale şi europene.
„Implementarea unui sistem integrat de tip ERP va contribui, atât la modernizarea infrastructurii tehnologice a Companiei, cât şi la redefinirea modului prin care contribuim la economia digitală a României”, declară Valentin Ştefan, directorul general al Poştei Române.