Prahova : Pasajul de la Păulești-Blejoi, primul sens giratoriu suspendat din România are trei oferte pentru lărgirea la trei benzi

Sens giratoriu suspendat

Consiliul Județean Prahova a primit trei oferte la contractul pentru lărgirea la 3 benzi a pasajului de la Păulești-Blejoi, primul sens giratoriu suspendat din România. Pasajul din zona de nord a municipiului Ploiești, inaugurat cu fanfară în 2016 va avea o bandă suplimentară pe direcția spre Păulești.

Licitația pentru contractul de aproape 2 milioane lei a fost lansată pe 3 aprilie 2024, iar la termenul-limită au depus oferte trei asocieri :

1. Asociere : RONI CIVIL INTEROUTE SRL (Leader),RIA DESIGN CONSULTING SRL,

2. Asociere : INCONS (Leader),Terra Strade Total Construct,

3. Asociere : RAD PANORAMA CONSTRUCT (Leader),SC DINENG DEV SRL,MARISTAR COM,

Pasajul, construit la intersecția DN 1 B (Centura Ploiești Nord) cu Drumul județean 102 este în administrarea Consiliului Județean Prahova care a lansat și licitația pentru extindere. Valoarea contractului de proiectare și execuție este de 1,9 milioane lei cu o durată de proiectare de 2 luni respectiv 10 luni pentru execuție, potrivit documentației pe care a consultat-o Economedia.

,,Prin această investiţie se urmăreşte modernizarea drumului județean DJ 102 între intersecția cu DN 1B (giratoriu suspendat) și intrarea în localitatea Păulești, zona de acces către viitoarea ”Variantă ocolitoare Păulești”. Se propune extinderea părții carosabile pe partea stângă (sensul spre localitatea Păulești) cu încă o bandă, traficul urmând să se desfășoare alternativ pe o bandă sau două în funcție de valorile de trafic și tot pe partea stângă se dorește trotuar și pistă de biciclete. Lucrările propuse vor consta în modernizarea platformei drumului cu o structură rutieră dimensionată corespunzător preluării traficului existent și de perspectivă, în conformitate cu concluziile și recomandările tehnice stabilite de specialiști atestați, în cadrul Studiului geotehnic și Expertizei tehnice.”-SEAP. Evaluarea ofertelor este estimată pentru data de 28 mai 2024.

Studiul de Fezabilitate a fost realizat în 2023 :

După sensul giratoriu suspendat de la Păulești, în România au mai fost inaugurate pasajele (sensuri giratorii suspendate) de  Domnești, Berceni și Popești -Leordeni pe Centura Capitalei și cel de la Poiana pe Autostrada Soarelui. În pregătire este și Pasajul de la Predeal pe DN 1

 

 

Comentarii

  1. Nu are nici un rost acest proiect. Sunt multi neintelegatori care vor sa faca dreapta (de oriunde ar veni) si urca in sens, cand au bretele pentru asta. Si mult mai recomandat este sa fie largit la 4 benzi drumul intre Carrefour si Blejoi.

    • Cam aceasta e solutia!
      La cați bombardieri circula pe acolo in mod sigur ca vor fi conflicte si accodente rutiere.😁
      Dar probabil ca propunerea CJ Ph trece pe terenul cuiva si șpaga vine!

  2. O idee stupida cata vreme traficul e foarte scazut. Ciudat e ca nu exista o legatura decenta a Ploiestiului cu dn1, motiv pentru care traficul e puternic ingreunat pe centura Ploiesti.

    • Pe când un pasaj măcar la fel pe dn1B intersecția cu centura de est langa Petrom vinerea stăm la coada de la Dedeman cei din consiliul județean nu au case pe direcția asta se vede că ei au la Păulești

  3. Firma Terra strade este unui parlamentar PSD de Prahova pe nume LAURA MOAGHER!
    Aceeași firmă care a câștigat licitația pt renovarea unui bulevard din Ploiesti (deși nu era necesar asta) și alte mici lucrări cu încredințare directă prin comune prin Ph , una ar fi o asfaltare in Târgșoru Vechi !

    La Strejnicu nu făceau ceva mai rpd sa nu mai existe cozi!! Sper să ajungeți la pușcărie toți Intr o zi !

  4. Chiar ca oamenii acestia ar trebui ridicati de DNA, cum sa largesti un sens giratoriu la trei benzi cand:
    -traficul in zona nu cere si asa construirea lui a fost o risipa numai interesul personal al fostilor a dus la realizarea lui, un simplu pod spre Paulesti era de ajuns,
    – centura ploiesti de la Dedeman la sensul giratoriu Blejoi este zi de zi blocata,
    -intrarea in Ploiesti la vest este zi de zi blocata,
    -cozi mari pe centura la Strjjnicu, Buda, km 6,
    Si exemplele pot continua.
    Oare si acest proiect tine tot de interese?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *