Pregătirile de an școlar în mediul online: Comenzile pentru rechizite pentru noul an școlar au crescut cu 75% față de anul trecut, arată datele unei platforme de livrări

rechizite Sursa foto: Pixabay

Rechizitele au înregistrat o creştere a comenzilor cu 75% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit unei analize realizate de o platformă de livrare și citată de Agerpres.

“Cele mai comandate produse pentru şcoală au fost caietele dictando, în format A4 şi A5, cu diverse modele şi file, coperţile pentru acest tip de caiete, dar şi lipiciul”, arată datele Glovo.

De asemenea, clasamentul a fost completat de pixuri şi de etichetele şcolare.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

“Românii au ales să evite aglomeraţia din magazine şi să comande prin Glovo rechizite. Cea mai aglomerată zi de cumpărături a fost duminică, 8 septembrie, când utilizatorii au plasat cele mai multe comenzi de produse pentru şcoală”, susţin autorii studiului.
Potrivit cercetării, în Bucureşti, Constanţa şi Craiova au fost efectuate cele mai multe comenzi de rechizite şcolare, oraşe urmate de Timişoara şi Cluj-Napoca.

Totodată, cea mai scumpă comandă îi aparţine unui timişorean, care a comandat produse din categoria Back to School în valoare de 400 de lei.

“Şi florile au fost la mare căutare în weekend-ul de dinaintea începerii noului an şcolar, iar utilizatorii au comandat prin Glovo de 5 ori mai multe flori faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut”, mai arată cercetarea.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: