Peste un milion de produse au fost comandate de Black Friday, în primele trei ore de la start, prin retailerul online eMag, cu 40% mai multe în comparaţie cu anul anterior, transmite Agerpres.
În premieră, în Vinerea Neagră, a fost vândută online prima casă din România în ansamblul rezidenţial Liziera de Lac, la 15 minute de metrou Anghel Saligny – o casă P+1 de 81,5 mp˛ utili cu trei camere decomandate, în valoare de 69.999 de euro.
Valoarea comenzilor plasate în intervalul analizat depăşeşte 340 milioane de lei, iar în medie fiecare client comandă de 1.200 de lei la eMag şi pune în coş 3,7 produse, un număr aproape dublu comparativ cu datele din 2020.
De asemenea, clienţii Genius au avut, în medie, nouă produse pe comandă şi beneficiază de transport gratuit la easybox şi prin curierat. În acest fel, aceştia au economisit, până în prezent, 2,7 milioane de lei din costul de livrare.
Conform retailerului, printre cele mai populare categorii sunt produsele pentru casă şi îngrijirea casei, electronicele şi produsele pentru îngrijire personală.
Campania Black Friday de la eMag a înregistrat, la ediţia din acest an, şi o serie de recorduri: Secunda de aur (09:30:26 – 454 de produse vândute/secundă), Minutul de aur (7:29 – 13.556 de produse comandate, în valoare de 6,2 milioane lei) şi 11.027 de produse în valoare de 8,15 milioane lei comandate în primul minut de la startul campaniei.
În topul localităţilor din care românii au comandat cel mai mult se află: Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Braşov, Slatina, Constanţa, Zalău, Alba-Iulia şi Timişoara.