Primăria Brănești a obținut finanțare prin PNRR pentru pasajul peste linia de tren București – Constanța / Contractul pentru Pasajul Brănești va fi semnat cu Tracon

DN 3 Brănești Captură Google Maps

CNAIR și Primăria Brănești vor construi pasajul rutier peste Magistrala CFR 800 București – Constanța cu finanțare din PNRR, contractul pentru pasajul cu o lungime totală de 450 de metri urmând să fie semnat cu TRACON, după cum Economedia a relatat aici. Constructorul Tracon a finalizat lucrările la Pasajul Domnești (centura Capitalei) și va semna contractul pentru modernizarea lotului 5 al bulevardului Prelungirea Ghencea, contract al CNAIR.

A treia licitație pentru execuția Pasajului Brănești a fost lansată în 27 aprilie 2023, valoarea estimată este de 58 milioane lei, iar termenul de execuție de 18 luni. Compania de Drumuri a transmis că finanțarea prin PNRR pentru Pasajul Brănești este de 23 milioane lei.

„Obiectivul general al proiectului este: de fluidizare a traficului rutier prin eliminarea stationarii la bariera CF si de asigurare a legaturii intre DN3 si Autostrada A2. Pasajul rutier peste linia CF si drumul de legatura sunt amplasate pe strada Industriilor III, in intravilanul localitatii Branesti si fac legatura intre DN 3 si strada Garii. Obiectivele specifice ale proiectului constau in executia urmatoarelor lucrari:

– Pasaj superior cu suprastructura mixta otel- beton si terasamente din pamant armat si rampe de acces;

– Drum de legatura intre DN3 si pasaj peste linia CF, Bretele pasaj;

– Amenajare intersectie cu DN3 (sens giratoriu).

Valoarea totală a  Contractului de Finantare este de: 81.215.865,75 Lei din care valoarea fondurilor europene aferente PNRR este de 22.866.977,41 Lei, contributia publica nationala 45.481.742,81 Lei iar TVA reprezinta 12.867.145,45 lei . Durata Contractului de finantare: incepe de la data semnarii acestuia de catre toate partile si inceteaza nu mai tarziu de data de 31.12.2026”, arată CNAIR.

Bariera CFR din Brănești se pune de zeci de ori pe zi, mai ales în sezonul estival când sunt peste 80 de trenuri de călători și de marfă, iar cozile blochează practic DN 3. Contractul este finanțat din PNRR, dar a fost lansat cu clauză suspensivă.

Lungimea totală a pasajului cu tot cu bretele și rampe va fi de 450 de metri, iar termenul de execuție este de 18 luni.

„Achiziția de lucrări de construcții pentru realizarea obiectivului „Pasaj rutier peste CF, drum de legatura si amenajare acces din/in DN3, com. Branesti, jud. Ilfov”, prin închierea unui Contract de execuţie lucrări. Execuția lucrărilor se desfăsoara pe o durată de 18 de luni, calculate de la data de începere a lucrărilor stabilită în cadrul Ordinului Administrativ de începere a executiei lucrărilor. Lucrările pentru realizarea obiectivului „Pasaj rutier peste CF, drum de legatură si amenajare acces din/in DN3, com. Brănești, jud. Ilfov” trebuie să respecte cerințele impuse prin Caietul de sarcini și documentatia tehnica aferenta. În cadrul contractului se vor realiza următoarele tipuri de lucrări: – Lucrări de amenajare pasaj rutier, bretele aferente pasaj rutier, drum de legatura intre DN 3 – Pasaj, trotuare si piste biciclete, intersectie cu DN3, retea iluminat; Lucrari de amenajare sistem de irigatie in insula sensului giratoriu, canalizare pluviala, drumuri laterale/de servitute/de acces, asigurare a sigurantei circulatiei rutiere, colectare si evacuare dirijata a apelor pluviale, protectie conducata de canalizare, relocare retea electrica/de alimentare cu apa/canalizare”, se arată în SEAP.

Peste linia de tren București – Constanța Arcada a deschis în mai Pasajul Drajna, iar la Lehliu-Gară, CNAIR și CJ Călărași au un parteneriat pentru un alt pasaj.

Captură Google Maps

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *