Primăria Capitalei a semnat cu BogArt (singurul constructor care a depus ofertă) contractul pentru finalizarea lucrărilor de reabilitare ale Podului Grant, a transmis vineri, viceprimarul Capitalei, Stelian Bujduveanu. Este un proiect început în 2019, în mandatul Gabrielei Firea, dar oprit un mai târziu pentru că PMB nu a mai asigurat finanțarea lucrărilor pentru Compania Municipală Străzi Poduri și Pasaje. Lucrările cost[ 54 milioane lei și se reiau de la 35 %, iar în timpul reparațiilor, în funcție de etapa de șantier, tramvaiul 41 va circula pe o singură linie în ambele direcții. Etapa de proiectare durează 2 luni, iar execuția 22 de luni : ,,Punem în siguranță infrastructura rutieră a Capitalei și începem prin consolidarea Podului Grant !
Astăzi a fost semnat contractul pentru reluarea lucrărilor de consolidare și modernizare la unul dintre cele mai mari pasaje din Capitală – Podul Grant. Lucrările vor începe în perioada următoare și vor fi executate de BOG`ART S.R.L., pe o perioadă de 24 de luni.
Pasajul denivelat Pod Grant este format din podul principal, 6 bretele, trotuar și scări. Investiția privind consolidarea acestui obiectiv a început în aprilie 2019 și a fost realizată în proporţie de 35%. Astfel, pe parcursul următoarelor 24 de luni, se va interveni etapizat, atât la pasajul principal, cât și la cele 6 bretele și la trotuarul pietonal, prin lucrări de:
,,În cadrul acestui contract se vor achizitiona servicii de proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul de investiție „Pasaj Denivelat Suprateran Pod Grant”. Expertiza realizată în anul 2021 prin care se stabilește starea tehnică actuală a Podului Grant, relevă lucrările necesare pentru aducerea pasajului într-o stare tehnică bună, conform normelor în vigoare. Prin realizarea obiectivului de investiții se va asigura circulația îîn condiții de siguranță și confort pe pasajul „Pod Grant.” De asemenea, se va aduce pasajul într-o stare tehnică corespunzătoare cerințelor de rezistență și siguranță cerute de standardele în vigoare. Lucrările de intervenție sunt necesare protejării construcției existente, care în timp pot suferi degradări semnificative determinate de deficiențele constructive constatate, cauzate, în special, de infiltrații prin rosturi și hidroizolații degradate pe structurile consolidate”.