Compania de outsourcing Computer Generated Solutions (CGS) l-a numit pe Vladimir Sterescu în poziția de Președinte al Diviziei Globale de Outsourcing. Acesta devine primul român care ajunge să dețină o poziție de top în structura de conducere globală a CGS, potrivit unui comunicat de presă.
Noua funcție îi oferă lui Vladimir Sterescu posibilitatea de a coordona echipele globale ale diviziei, care depășesc 8.000 de angajați din țări precum SUA, Chile, Columbia, România, Israel și India, raportând direct către Phil Friedman, Fondatorul și Președintele CGS.
„Expertiza vastă a lui Vlad și abordările sale inovatoare în sprijinul succesului clienților îl fac liderul ideal pentru divizia noastră de outsourcing,” a declarat Phil Friedman, Președinte și CEO al CGS. „Următorii ani vor aduce transformări majore în experiența clienților, pe măsură ce aceștia îmbrățișează AI și alte tehnologii avansate. Avantajul CGS este că ne-am născut ca o companie tehnologică”, a completat acesta.
De asemenea, Vladimir Sterescu este singurul antreprenor român care a reușit să își vândă afacerea către o companie internațională și să avanseze în structura sa de conducere globală.
„Vom investi în consolidarea parteneriatelor existente și în crearea unor noi colaborări strategice. Adoptarea tehnologiilor emergente, în special soluțiile bazate pe inteligență artificială, va avea un rol esențial în redefinirea mixului dintre experiența oferită clienților și eficiența operațională. Ne angajăm să creștem valoarea pe care o aducem partenerilor noștri, să dezvoltăm competențe noi în regiunile în care suntem prezenți, dar unde potențialul nu este încă pe deplin atins”, a declarat Vladimir Sterescu, Președinte ale Diviziei Globale de Outsourcing CGS.
Evoluția lui Vladimir Sterescu
Vladimir Sterescu în anul 2003 a fondat EasyCall, una dintre primele companii de call center din România, într-un moment în care România nu figura pe harta globală a outsourcingului. Trei ani mai târziu, în 2006, și-a vândut compania către CGS, rămânând însă la conducerea operațiunilor locale și mai apoia ocupat poziția de Vice-Președinte EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa).
Alături de el, CGS România a deschis 7 centre operaționale în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați. Aportul său a contribuit la poziționarea CGS ca unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu peste 4.000 de angajați. În timp, CGS România a devenit un hub pentru livrarea de servicii de externalizare a proceselor de business (BPO) pentru clienți din industrii variate, precum telecomunicații, tehnologie, finanțe și retail.
Totodată, CGS anunță, de asemenea, că noul Vicepreședinte al Operațiunilor pentru România este Cristian Berdilă.
Cristian Berdilă și-a început cariera la CGS în 2005, ca agent de call center și a lucrat pentru clienți din SUA, de-a lungul carierei sale, acesta a coordonat strategii operaționale pentru șase centre din România, cu peste 4.000 de profesioniști, oferind servicii de outsourcing de clasă mondială axate pe suport clienți, asistență tehnică, relații cu clienții și telemarketing. Computer Generated Solutions se concentrează pe crearea de soluții care răspund nevoilor complexe și multidimensionale ale clienților săi, sprijinindu-le cele mai importante activități de afaceri. Cu sediul central în New York, CGS are birouri în America de Nord, America de Sud, Europa, Orientul Mijlociu și Asia.