Microsoft a declarat sâmbătă seara că serviciul a fost restabilit în urma unei întreruperi care a lăsat zeci de mii de utilizatori în imposibilitatea de a-și accesa conturile de e-mail Outlook și alte programe, transmite CNBC.
„Investigăm o problemă în care este posibil ca utilizatorii să nu poată accesa caracteristicile și serviciile Outlook”, a declarat Microsoft 365 Status, contul oficial Microsoft pentru incidentele legate de serviciile 365, într-o postare pe X.
Servicii precum Microsoft Outlook, Microsoft Exchange, Microsoft Teams, Microsoft 365 și Microsoft Azure au fost raportate căzute în jurul orei 3:30 p.m. ET. Conform Downdetector, peste 37.000 de persoane au raportat o întrerupere a serviciului Outlook și aproximativ 24.000 au raportat o întrerupere a serviciului 365 al companiei de tehnologie, în timp ce aproximativ 150 de utilizatori au raportat că conturile lor Teams au fost întrerupte.
Întreruperile au fost concentrate cel mai mult în zonele New York, Chicago și Los Angeles, conform rapoartelor Downdetector.
Utilizatorii au inundat, de asemenea, site-ul de socializare X, plângându-se de imposibilitatea de a-și accesa e-mailurile Outlook, provocând îngrijorări cu privire la o întrerupere globală a Microsoft.
Microsoft a raportat pe pagina sa de actualizare a stării serviciilor că societatea a declarat: „Totul este în funcțiune”.
Într-o actualizare a stării Microsoft 365 postată pe X, compania a declarat că „a confirmat că serviciul a fost restabilit”.
Nu e prima oară când Microsoft se confruntă cu probleme tehince: în vara anului trecut, o defecțiune tehnologică globală a apărut la o scară mult mai mare și a perturbat operațiunile din mai multe industrii.