Producătorul de echipament sportiv Nike se pregătește să concedieze 2% din forţa sa de muncă la nivel global

Nike

Firma americană de echipament sportiv Nike intenţionează să renunţe la aproximativ 2% din forţa sa de muncă la nivel global, ca parte a eforturilor de reducere a costurilor şi de eficientizare a organizării, pe fondul sporirii concurenţei şi al perspectivelor dificile privind veniturile, transmit DPA şi Reuters, conform Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Peste 1.600 de angajaţi ar urma să fie concediaţi, în condiţiile în care compania are aproximativ 83.700 persoane angajate în întreaga lume.

Concedierile vor fi făcute în două etape, prima începând vineri, iar a doua va fi finalizată până la sfârşitul trimestrului patru fiscal.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

Concedierile fac parte din planul de reducere a costurilor cu până la două miliarde de dolari în următorii trei ani. Banii obţinuţi din aceste reduceri de costuri vor fi investiţi în stimularea creşterii în viitor, în accelerarea inovării şi majorarea profitabilităţii pe termen lung.

Nike, ca şi giganţii globali Adidas, Puma şi JD Sports, a avertizat asupra unor câştiguri mai reduse în acest an, deoarece consumatorii reduc achiziţiile de produse neesenţiale.