Firma americană de echipament sportiv Nike intenţionează să renunţe la aproximativ 2% din forţa sa de muncă la nivel global, ca parte a eforturilor de reducere a costurilor şi de eficientizare a organizării, pe fondul sporirii concurenţei şi al perspectivelor dificile privind veniturile, transmit DPA şi Reuters, conform Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Peste 1.600 de angajaţi ar urma să fie concediaţi, în condiţiile în care compania are aproximativ 83.700 persoane angajate în întreaga lume.

Concedierile vor fi făcute în două etape, prima începând vineri, iar a doua va fi finalizată până la sfârşitul trimestrului patru fiscal.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Concedierile fac parte din planul de reducere a costurilor cu până la două miliarde de dolari în următorii trei ani. Banii obţinuţi din aceste reduceri de costuri vor fi investiţi în stimularea creşterii în viitor, în accelerarea inovării şi majorarea profitabilităţii pe termen lung.

Nike, ca şi giganţii globali Adidas, Puma şi JD Sports, a avertizat asupra unor câştiguri mai reduse în acest an, deoarece consumatorii reduc achiziţiile de produse neesenţiale.