Producătorul franco-italian Stellantis este optimist cu privire la perspectivele diviziei sale germane, Opel

Opel pixabay.com

Producătorul auto franco-italian Stellantis este optimist cu privire la perspectivele diviziei sale germane Opel, despre care crede că va putea continua să opereze ca o marcă separată, a declarat şeful companiei pentru Europa, Uwe Hochgeschurtz, pentru revista Automobilwoche, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

”Sunt mulţumit de brand şi de gama sa de produse. Există o mare capacitate de dezvoltare”, a spus Hochgeschurtz în interviul publicat duminică.

Centrul de proiectare din Ruesselsheim este unul dintre cele mai moderne din întreaga companie, a spus el, în timp ce fabricile germane au un volum de muncă constant, ceea ce înseamnă că viitorul lor este în siguranţă.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Hochgeschurtz a dat vina pe pierderea cotei de piaţă a Opel în mare parte din cauza capacităţii de transport inadecvate pentru a livra maşinile vânzătorilor.

”Am avut clienţi, am avut maşinile terminate, dar nu au ajuns acolo unde trebuia. Având în vedere lipsa şoferilor de camion, există doar o capacitate de transport limitată. De aceea le-am oferit vânzătorilor să vină să ridice singuri maşinile din depozitele noastre”, a spus el.

Hochgeschurtz a numit America Latină, Turcia şi Africa de Nord drept pieţe bune de export pentru Opel.

”Dar nucleul pieţei este Europa”, a subliniat acesta.