Producătorul franco-italian Stellantis este optimist cu privire la perspectivele diviziei sale germane, Opel

Opel pixabay.com

Producătorul auto franco-italian Stellantis este optimist cu privire la perspectivele diviziei sale germane Opel, despre care crede că va putea continua să opereze ca o marcă separată, a declarat şeful companiei pentru Europa, Uwe Hochgeschurtz, pentru revista Automobilwoche, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

”Sunt mulţumit de brand şi de gama sa de produse. Există o mare capacitate de dezvoltare”, a spus Hochgeschurtz în interviul publicat duminică.

Centrul de proiectare din Ruesselsheim este unul dintre cele mai moderne din întreaga companie, a spus el, în timp ce fabricile germane au un volum de muncă constant, ceea ce înseamnă că viitorul lor este în siguranţă.

Analize Economedia

MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta

Hochgeschurtz a dat vina pe pierderea cotei de piaţă a Opel în mare parte din cauza capacităţii de transport inadecvate pentru a livra maşinile vânzătorilor.

”Am avut clienţi, am avut maşinile terminate, dar nu au ajuns acolo unde trebuia. Având în vedere lipsa şoferilor de camion, există doar o capacitate de transport limitată. De aceea le-am oferit vânzătorilor să vină să ridice singuri maşinile din depozitele noastre”, a spus el.

Hochgeschurtz a numit America Latină, Turcia şi Africa de Nord drept pieţe bune de export pentru Opel.

”Dar nucleul pieţei este Europa”, a subliniat acesta.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: